Hvilken er best program for skjematisk og PCB

Personlig, jeg pleide å protel bare fordi jeg startet fra det, men det er ikke så god.Jeg liker OrCAD og Layout fra Cadence, men jeg er ikke kjent med den og den trenger tid.

Kjære alle sammen

Etter min mening at Expedition 2002 er det beste verktøyet, difficul det i bruk, men det er en veldig kraft fullt verktøyet, foruten at Cadence PSD 14.2 er også et geat verktøyet, bruker jeg ha det i utformingen bærbar hovedkort P4, fungerer det veldig fint, og vi vil se PSD-15 i nær fremtid.

Skål

Concat

Cadstar er veldig god i PCB design, men ikke så god i skjematisk.Det er ingen simulering.Du kan bruke PSPICE å gjøre simuleringen separat hvis du ikke har noe nytt inn i skjematiske for simulering.

Ta en titt på AutoTRAX EDA.Om ikke annet, at
minst prisen er riktig - USD0.00

Jeg tror orcad er vesten for skjematisk og bremseklosser powerpcb er det beste for
layout!Jeg bruker nå den kombinasjonen!

Hei Alle
Min mening er at familien multisim er mer den er ferdig, så mye i konturene og simulering som i PCB tegningen.
Cadence Orcad er svært komplisert

Jeg brukte for profesjonell bruk, P * otel og O * cad.
Det jeg fant er at P. er bedre enn O. Det er mye mer komplett og intuitiv og bugless.
O. er ikke i P. leve men prisen er høyere!

Jeg designet svært komplekse brett ved P * otel (opptil 800 blandet tradisjonelle og smt deler & 12 lag) uten problem.
Jeg designet svært lav kompleksitet brett av O * cad (60 blandet deler og 2 lag) med en masse problemer.

Jeg er absolutt ikke fornøyd arbeider med O * cad, min karer også!

GL

Lollo

er fornøyd med PCAD2002.at PCB er bedre enn orcad layout.

Jeg tror Powerlogic og PowerPCB både veldig bra for skjematisk og layout.In tillegg er Cadence PSD verktøyet også bra for design.

Visula har nå kommet ut med "Board Designer"-pakken som er et utmerket for PCB-design som involverer komplekse-Ball Grid Array-foot-utskrifter, elv-ruting, meget rask og umiddelbar Signal Integrity, spor-lengde, impedans og temperatur analyse og mange flere funksjoner.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back