hvordan å designe 1mV puls, Avledningsvelger-EKG skjematisk design

B

BMIN-DC

Guest
hi. Kan noen vise eller forklare meg hvordan å designe en 1mV puls, bly bryteren, bly feil indikator, preamp isolasjon, dc offset, analog til digital konvertering, diagnostisk / overvåking moduser, hjertefrekvens meter, peak detektor eller øvre og nedre alarmgrenser for en EKG. : Idea: noen hjelpe ville være stor

bumping dette emnet for ytterligere innspill. fra perspektivet til en annen fyr designer av et EKG-prosjekt. Jeg vil foreslå ganske enkelt å komme opp med et hardwire design for bly ved bruk av en roterende bryter. Jeg er sikker på at du er klar over denne metoden. IC virker veldig unødvendig hvis det er det du vurderer. formodentlig kan være lurt å bruke en komparator for toppdeteksjon utløsende ved amplitude av R bølge, åpenbart samme for feil deteksjon og alarmer. mate toppdeteksjon til slag / min, men hva ville vi bruke her? hva mener du med preamp isolasjon? bufring den bioelectric signal, spenning beskyttelse? Jeg er på en in-pass med dc offset, er det relativt enkelt å designe ved å justere offset spenningen, men med en pott synes problematisk i forhold til å justere over og under vår referansepunkt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back