F
farrukh_tahir
Guest
Vet noen hvordan å designe en yagi-antenne på 5,1 GHz på PCB. plz jeg trenger full beregninger og pcb Circuit samt Thnaks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hvordan fikk du si dette? I noen programmer Yagi antenne brukes i Strip-linjer for mottak GHz av frekvensområdet!
Microstrip innebærer at du har et signal linje over et stort grunnplan. PCB betyr ikke Microstrip. Jeg tror spørsmålet refererer til PCB yagi antenner som dette: [url = http://www.amazon.com/Directional-Antenna-8-5dBi-Forward-Assembled/dp/B000FMNZ8W] Amazon.com: Directional Yagi PCB-antenne, 2,4 GHz WiFi, 8.5dBi Forward Gain, montert og testet: Electronics [/url]microstrip Yagi antenne
Ikke si at det kan ikke gjøres .... Du hadde bedre gå og gjøre noen undersøkelser jeg har flere wideband 2 - 11GHz yagis gjort på PCB, og de fungerer godt!Yagi er ikke for PCB design! Yagi kanskje stripline matet ---------- Innlegg lagt ved 11:16 ---------- Forrige post var på 11:05 ---------- Yagi på stripline er ikke for UWB søknad