Hvordan å løse flere eksempel i DC

X

xiongdh

Guest
en modul med parameter som: modul kryptere (data_in, / / data inngang data_out, / / data utgang mpt / / configuration data); parameter datalen = 24; effekt [datalen-1: 0] data_in; inngang [datalen-1: 0] mpt; utgang [datalen-1: 0] data_out; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; referanse designen kryptere flere ganger med ulike parameter. bruker uniquify kommandoen i DC kan ikke løse problemet, er rapporten følgende. Feil: 'kryptere' var ikke identifisert som en syntetisk bibliotek modul og kunne ikke være vellykket utdypes fra design bibliotek "arbeid". (LINK-10) Advarsel: Kan ikke løse referanse "kryptere" i "cmem_if '. (LINK-5)

Sett denne variabelen og tryout ... hdlin_auto_save_templates = "TRUE" Håper dette vil hjelpe!

Jeg tror du skal sjekke scripts og koder først. Pass på hvor det er poenget.

Jeg tror du hadde bedre å referere til DC Brukerveiledning! Kanskje følgende beskrivelse hjelpe deg: current_design design_top uniquify / / for å løse flere forekomster i DC ... kompilere

Hei, xiongdh Vennligst sjekk f.eks navn på denne modulen. Good Luck

/ / Følgende dc skript løst dette problemet. define_design_lib work-path. / WORK analysere-f Verilog encrypt.v analysere-f Verilog code_vir2phy.v analysere-f Verilog cmem_if.v forseggjort cmem_if current_design = cmem_if / * uniquify grunn av MIG grensen celler * / uniquify lenke kompilere

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back