hvordan å lage SMA-kontakt i fart

A

amez

Guest
hei jeg ønsker å simulere trekant av Sierpinski monopol med fart, men jeg dont vite hvor å gjøre SMA-kontakt.

momentum er kun for 2.5D ikke 3D (i hvert fall som jeg kjenner det, kanskje dette er en ny funksjon fra de siste to år). Så du trenger en 3D-simulator. Men for å være ærlig: bare simulere antenne og glem om SMA. Tross alt ikke du designer en kontakt er du. Jeg tror feilene du ville gjøre i modellering SMA kontakten sammenlignes med den faktiske avkastningen tapet det ville medføre så hvis jeg var deg ville jeg ikke bry. I hvert fall hvis du bruker kontakten i frekvensområdet det er ment for. Og hvis du bruker riktig side-lansering typer.

Jeg tror det kan være mulig i ADS 2008 siden det har emds bygget i. Du må sjekke agilent.com for detaljer.

Du kan ikke kreve å modellere SMA-kontakt, Just tilordne porten. den myke ware vil ta vare på det

Du kan modellere SMA-kontakt i ADS 2009 med 3D-komponent og design kit funksjon emds.

hei Jeg har problemer om patching og liciencing ADS 2009.Ihave gjort alle prosess unntatt Opprett / Rediger miljøvariabelen "AGILEESOFD_LICENSE_FILE" til å peke på "License.lic": Variabel = AGILEESOFD_LICENSE_FILE verdi = C: \\ ADS2009 \\ Lisenser \\ License.lic Jeg forsto ikke hva det betyr så Ihave failed.Canyou hjelpe meg om det

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back