hvordan å sjekke konkrete spor bredde i en routing lag ..

S

sapphire_2010

Guest
hei jeg bruker allegro16.2 jeg ha et styre rutet med 5,6 og 10 mil spor bredde. Nå har jeg behov for å endre alle 10 mil spor bredde til 8mils. Hvordan å gjøre dette. og hvis bare trenger å slette eller fremheve 5mil spore bredde så hvordan skulle jeg velge eller highlight.please hjelpe takk på forhånd. SA

Hei safir, klikk hvis du ønsker å fremheve netto velge DISPLAY ---> Tilordne farge og deretter velger (høyre side) finner å velge hvor man skal fremheve som netto, symbol, pin etc og velg farge fra valget buttton . hvis du ønsker å endre 10 mils til 8 mils spore først velge oppsett ---> begrensninger ----> fysisk arbeidsplass begrensninger vil åpne og deretter velger netto lag endre spore bredden én etter én (sikre som netto kommer til å endre ) eller Slett som netto kommer til å endre og velg deretter linjetykkelse 8mils og så rute den

Hei, For å endre tracewidth fra 10mils til 8mils, kan du bruke det vedlagte script. bare kopiere denne filen i prosjektet folder.then åpne brettet filen i allegro. I kommando-vindu type ferdighet belastning "cwidth.il" skriv kommandoen cwidth Det vises et vindu der du kan velge og endre tracewidth i et bestemt lag.

vi dint funnet noen skript for å finne konkrete spor bredde. vennligst kunne u sende meg manuset til bruk i vår å sjekke dette ut ... Jeg tror vi virkelig trengte dette hvis dette skreppe kunne fungere skikkelig .. . Takk for skriptet !!!!!!!!!:|

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back