Hvordan å utlede overføring funksjon av nåværende moduskontroll

H

huojinsi

Guest
Hei alle sammen: Fra ett papir om kontroll løkke av DC-DC omformer, har jeg sett overføring funksjon av nåværende modus kontroll er illustrert, men jeg har ikke forstått hvordan å utlede denne overføringen funksjon. Vedlegget illustrerer den typiske flyten graf av bukk omformer og dagens moduskontroll implementering for Buck converter. Problemet er også beskrevet i det blå merket av vedlegg. Har noen hjelpe meg utlede F1 (e) og F2 (s) eller gi meg noen referansemateriale? Jeg vil veldig pris på! Thks på forhånd!

Jeg måtte tenke om dette, siden det ikke er den forenklede analyse jeg er kjent med. Kanskje jeg vil legge igjen på mandag om dette temaet. Vanligvis er spole behandlet som en aktuell kilde og så den faller ut av likninger, mens den dominante polen er da bestemmes bare ved utgangen cap og lasten motstand (fordi du anser det matet med en konstant strøm kilde-the spole ). Her er et papir som ddiscusses litt modellen, men ikke i stor detalj. http://focus.ti.com/lit/ml/slup122/slup122.pdf

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back