Hvordan øke hastigheten på Xilinx ISE håndtering?

U

uckingcu

Guest
Hei, jeg har mitt prosjekt mappe på et nettverk harddisk og kjører ise på min lokale maskin, gjør dette tregere hastighet på ise? Jeg har en stor design og å lage et bilde, tar det nesten 10hrs å fullføre. Jeg bruker Core2Duo med 3G ram. kan noen fortelle meg ikke få bedre system vil fremskynde ting? kan du gi noen spesifikasjoner for maskinen. Takk

Vennligst klargjøre "lage et bilde". Mener du syntetisere, sted og rute, genererer bitstrøm? Nettverket er trolig ikke en betydelig faktor. Jeg kjører ISE 8.2i på min lokale stasjon, og merker jeg at den tilbringer nesten all sin tid knaser ting i RAM, og ikke få tilgang til filer. Men hvis du går tom for RAM og begynne swapping, det ville være forferdelig treg. Din 3GB RAM er sannsynligvis nok, men sjekk ditt minne monitor å være sikker. Once upon a time, hadde jeg en XC2V6000 design (uten floorplanning) som tok et par timer å plassere og rute, og det hadde trøbbel møte timing. PAR strevde for å rute hele prosjektet som en enhet, og resultatene i FPGA Editor så ut som en bolle med spaghetti. Jeg bare lagt noen LOC begrensninger for å dele de store HDL modulene inn i separate områder av chip, og da er det ferdig i 45 minutter uten timing vanskeligheter. (Systemet var en dual 1,4 GHz Athlon med 1 GB RAM, som kjører Windows og ISE 6.3i.) Hva slags type FPGA og hvilken versjon ISE bruker du?

Jeg bruker virtex4 fx enhet med 4 rakett IO-tallet. Bildefil jeg nevnte er den bitstrøm.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back