Hvordan øke spenningen av PWM signal

X

Xsports49

Guest
Hei, jeg har en PWM som kan justeres fra 100 Hz til 250khz. Jeg får en firkantet bølge puls ut. Det setter ut 12volts DC 0-30 ampere. Mitt spørsmål er hva kan jeg bruke for å øke spenningen fra 12V DC til 36V og til og med 200V, og hvor kan jeg kjøpe noe som dette? Ville det være mulig å bruke en bil spole for tennpluggen for å øke spenningen? Jeg er relativt inexperianced og jeg kunne bruke noen hjelp jeg kan få. Takk!

ja det ville være flott hvis jeg kunne justere spenningen. Men det kan være bare ett sett vlotage. I en korreksjon til mitt siste innlegg jeg ser til å gjøre opp på 1000 volt fra min 12 volt sorce.

Er dette en bukk eller et løft? Jeg tror du er på utkikk etter en buck-boost siden du er varierende Vin fra 12V til 200V for en fast Vout. Vet ikke hva Vout er skjønt?

Din PWM sjåføren måtte være i stand til å levere den skalerte gjeldende, og tåle tilbakeslag av coil, men du kan sannsynligvis få mer enn nok ut av en bil spiral å skade noe. Dersom du ønsker tenning-nivå spenning deretter din bytter må gå åpne, ikke bare til et annet potensial. Den flyback spenningen er høyere på den måten. Men de er levedyktige autotransformatorer. Jeg vet ikke svingene forholdet. Men jeg har blitt banket på min en $ $ å spille rundt med dem.

du trenger en "SMPS 'trafo type for den nødvendige spenningen. Jeg antar at du har 12v, variabel frekvens, 30A maks strøm. Siden frekvensen er også varierende, SMPS typen trfr, ferrite cored ett, er kravet. tennspolen egnethet dependnds på sin kjernevirksomhet og-frekvensen sin egenskaper. srizbf 3rdmay2010

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back