Hvordan avgjøre dø størrelse?

X

xv_ning999

Guest
Hvis jeg har et område rapport fra DC, som forteller cellen området og internect område. for eksempel, er total celle areal 150000 um2 og interconnect området er 2.000.000, hvordan kan jeg finne ut min dør størrelse fra denne rapporten? Kan det være bare celle område eller celle området pluss interconnect området og multipliseres med en faktor? Behage hjelpe meg og takk på forhånd

Die størrelse er normalt definert av størrelsen og antall IO celler som brukes og hvis du velger pad eller kjerne begrenset IO-tallet. For å få et skikkelig resultat, og se om det er nok plass til å gjøre plassering og ruting, vil du ganske mye å skyve den inn i sted og rute verktøyet og se hvilke resultater du får. Jeg vet ikke om noen enklere vei rundt at bare ved å gå fra syntese resultater. jelydonut

Området fra DC er bare antallet av cellen og koble med blant annet inn i brikken, området slik det skal ha en stor feil. Hvis trenger nøyaktige området rapporten, må du gjøre P & R.

Hei Du må vurdere kostnader og avkastning også. tnx

Tre faktorer som bidrar til den generelle dø området: 1. kretsene inneholder 2. skriftlærd gater skille tilstøtende terning tre. ringene av pads rundt det

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back