Hvordan bruke Latex Menu?

B

BigBoss

Guest
Kjære Gulson .. Slik bruker Latex-menyen hvis det er blitt installert? Thanks

Jeg tror du trenger å legge tegnene med [TEX] tags. Keith

[TEX] \ displaystyle {IMFDR} _ {3} = \ frac {{a} _ {1} {V} _ {inIMF}} {{V} _ {Nout}} = \ sqrt [3] {\ frac { 4} {3} \ frac {{a} _ {13}} {{a} _ {3}} \ frac {1} {{V} _ {{NOUT} ^ {2 }}}}={ \ left (\ frac {{IP} _ {3}} {{V} _ {Nin}} \ right)} ^ {2 / 3} [/tex] Ja .. det fungerer, takket

Det fungerer ikke for meg heller (XP / firefox), er ingenting lagt til teksten når jeg trykker på symbolene. Alex

Det fungerer for meg ... datamaskinen min: XP-SP3 / Google Chrome [TEX] E = mc ^ 2 [/TEX]

Jeg har prøvd igjen formen firefox og krom i PClinux, fortsatt ikke fungerer for meg. Jeg klikke på symbolene og ingenting gikk i tekstområdet, brukte du ikonene gjorde du skriver ovenfor ved hjelp av bokstaver fra tastaturet? Alex

Jeg bruker Firefox 4.01 og XP SP3 og Latex ikoner fungerer ikke for meg. Som Alex, klikker jeg og ingenting skjer. Keith.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- innlegg lagt ved 08:44 ---------- Forrige post var på 08:40 --- -------</span></span>
ikke fungerer i Opera 11.11 heller.

[Tex] \ sum_ {n = 0} ^ \ infty [/tex] [tex] \ prod_ {n = 0} ^ \ infty [/tex] Ja fungerer fint nå i firefox / XP og Internet Explorer 7 / XP Alex

Noen av Latex skiltene ikke fungerer selv med IE9 og Firefox 5.0

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back