input og output pins i tråkkfrekvens

U

urian

Guest
Hei, der jeg bruker IC5141 og ønsker å bygge en bias modul for min comp.The skjematisk er som nedenfor. Inngangen i50u er å koble til eksterne 50uA ideelle aktuell kilde og comp_bias er utgang pin som forbinder en bias spenning for hale gjeldende kilde. Når jeg klikker lagre, viser CIW en feil melding som dette: ERROR:. Illegal buss referanse - Kan ikke banke på "" fra net "i50u" Det virker som at pinnene comp_bias og i50u ikke kan koble together.But jeg virkelig ønsker å eksportere comp_bias liker this.How å oppnå det uten error nevnt av ic5141? Thx på forhånd.

Du har ikke lov til å koble to pinner med forskjellige navn på samme ledning. Du kan innføre en VDC med 0V eller du kan du bruke "cds_thru" komponent i "grunnleggende" biblioteket for å skille de to nettene.

thx, JoannesPaulus Så har komponenten "cds_thru" noen innflytelse på utforming og tapeout?

Det har den lvsIgnore satt til TRUE, så det burde ikke påvirke utformingen (og selvfølgelig TO). I alle fall, generelt, er det ikke god design praksis for å gi en netto to forskjellige navn. Hvis designen tillater det, kan du legge til en diode koblet NMOS (eller en serie slå bryteren) mellom i50u og avløpet av TN0, for å unngå problemet helt!

Flott og thx så mye, legger jeg til en diode koblet NMOS og det er ingen feilmelding again.But, lurer jeg på om det er noe spec. om transistor? Furthemore, vet du hvor er den manuelle pdf-filen for grunnleggende bibliotek, vil jeg vite detaljene om cds_thru.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back