INTERFACE Detaljer om FPGA

V

venkat25

Guest
Cab noen fortelle meg funksjonene til disse grensesnitt (som er i Spartan FPGA) Interfaces 10/100/1000 PHY JTAG programmering / konfigurering RS232 Port Lavpris VGA 4 SPI merke linjer Takk & hilsen Venkat

10/100/1000 PHY ---> Gigabit Ethernet Lan JTAG programmering / konfigurering port -> grensesnitt for programmering av FPGA RS232 Port -> Serial port vanligvis på baksiden av ur PC kabinett Lavpris VGA -> U kan koble en skjerm til ur FPGA via VGA-kontakten 4 SPI velge linjer ->? someting å gjøre med (Serial Peripheral Interface)

Takket soo mye Teja ... for svaret Takk & hilsen Muthamil [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 2 timer 18 minutter: [/color] [/size] Kan du hjelpe meg, om mulig bruk av disse input pinnene ... Digilent 6-pin header -2 EXP utvidelse kontakt - 2 30-pin GPIO kontakt: kan brukes for System ACE ™ Compact Flash datter kort (ikke inkludert) Er det mulig å koble legge om bord ved hjelp av denne IO pins. Egentlig er jeg prøve å sortere ut de fordelen av Spartan-3A DSP 1800A FPGA Takk & hilsen Venkat

Normalt disse styrene har ekstra kontakter der u kan koble ekstra datter boards (må kjøpes separat), avhengig av ur søknad eller u kan koble ur egendesignede bord eller bruke disse kontaktene som generell I / O. Digilent 6-pin header -2 EXP utvidelse kontakt - 2 30-pin GPIO kontakt: kan brukes for System ACE ™ Compact Flash datter card (ikke inkludert) U kan gå gjennom bruksanvisningen fra styret for å få mer innblikk i kontaktene på brettet kan brukes.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back