M
Mkanimozhi
Guest
Hei, noen hjelpe for intervju forberedelse, wat alle er områdets jeg må gå gjennom, og Wat de ber for design ingeniør i VLSI, wat Rae fagene jeg har å dekke. hilsen kanimozhi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Takk!Hei, GRUNNLEGGENDE! Dette er det punktet du må være sterk på. Gå gjennom 0) HDL (Sterk design / verif ferdigheter) 1) FPGA Design flow (Flow chart). 2) Definations som Synthesis, CPLD, FPGA, P n R. ..... 3) Verktøy som du har brukt. (Versions) 4) Prosjekter som du har utført. Svært viktig 5) CMOS kunnskap (Basic) 6) (Power, område, Speed, Cost) i FPGA livssyklus. Disse noen av de viktige punktene
Hvis du ønsker å få flere materialer som er relatert til dette temaet, kan du besøke: [URL = "http://jobinterviewquestions.biz/hotel-interview-questions/"] Hotel intervjuspørsmål [/URL] Beste hilsen.Hei, noen hjelpe for intervju forberedelse, wat alle er områdets jeg må gå gjennom, og Wat de ber for design ingeniør i VLSI, wat Rae fagene jeg har å dekke. hilsen kanimozhi