Kan jeg bruke Relé

E

emalay

Guest
hei, jeg gjør et prosjekt som det er ment å lage en sikkerhetskopi strøm enhet egnet for å opprettholde makten for en liten motor.Hvis linjen strøm tap det skifter til batteridrevet inverter innen mindre enn 0,1 sek.The inverter output må være fullstendig synchrionised til linje, slik at det er begrenset inrush gjeldende når veksling tar place.the enheten skal vente atleast 20sec.Jeg har fått querry det kan jeg bruke et relé for å styre tid forsinkelser.

Takk for din tid og omtanke!

Malayisk

 
Coroczne targi E3 to święto miłośników gier wideo, na którym ogłaszane są wyczekiwane produkcje i pokazywane pierwsze z nich materiały. A oto aktualizowany na bieżąco spis najciekawszych informacji z tegorocznych konferencji.

Read more...
 
De fleste av UPS-enheter bruker reléer, så du bør være fine ..
Kontroller at Karakter er tilstrekkelig ..
Alternativt kan du bruke solid state relé ..dette er rask og kan være av eller på i løpet 20ms ..

Hilsen,
IanP

 
IanP wrote:

De fleste av UPS-enheter bruker reléer, så du bør være fine ..

Kontroller at Karakter er tilstrekkelig ..

Alternativt kan du bruke solid state relé ..
dette er rask og kan være av eller på i løpet 20ms ..Hilsen,

IanP
 
En ingeniør her bruker en PIC for denne typen ting.Jeg foretrekker 555 timer.Hold tilbakestillingen linje lav til nettstrøm brytes, så la den gå høyt.Sett RC for 20s forsinkelse.Bruk en liten NPN transisitor av utdataene til stasjonen din relé.Lykke til.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top