kan noen lære meg å lage en enkel pll?

T

tshah

Guest
Hei,

Jeg vil lære å utforme enkle pll?Jeg vet det er mange på markedet fra ulike selskaper.Først av alt, jeg vil forstå hvorfor pll brukes og hvordan den brukes?Hva er forskjellige topologier?Hvordan design heltall N og brøk N synthesizer?Hva er fase frekvens detektoren?Hva er betalt pumpen?Hvordan loop filter båndbredde kan påvirke ytelsen til pll?Hvor viktig er fase støy av VCO og referanse oscillator?Hva er tuning sensitiviteten av VCO?hva er RMS jitter?Hvordan output frekvensen av fase Detektoren er viktig?hva er sløyfe båndbredde?Hva er fase støy og hvordan det måles?Slik forstår at 10Hz, 100 Hz, 1 kHz, 10 kHz måling for fase støy?Hva er typisk verdi for fase støy?inntil det punktet fasen støy måles?hva er nøyaktig fase støy på 10 Hz, 100 Hz, 1 kHz, 10 kHz?

Gi meg så mye informasjon som du kan.Takk på forhånd.

Jeg
er redd for at en så lang liste med spørsmål kan ikke besvares i dette forumet.
Mer enn det, for en nybegynner
er det best å lese en passende tekst bok i stedet for å bruke noen mosaikk brikkene leveres av flere personer.
Søk i dette forumet og du vil se at mange bøker om pll design og programmet er nevnt og enda postet.
Lykke til.

lvw,

Jeg vil ikke at alle mine svar.Men hvis du kan gi meg noen viktige opplysninger, for eksempel angående sløyfe båndbredde, fase støy etc., vil det være til stor hjelp.Jeg vet jeg har mange spørsmål.Men jeg håper å få litt hjelp av dette forumet.

Takk

I ditt første innlegg / første setningen du sier "Jeg vil lære å designe en pll".
Jeg kan forsikre deg om at du aldri kan forstå funksjonen til en pll resp.lære å lage en pll krets ved å plukke opp litt informasjon postet i dette forumet.Dens virkelig en kaste bort tiden din.Jeg vet hva jeg snakker om!Tro meg.
Prøv å finne en god bok og lære det grunnleggende.Og deretter - hvis noen spesifikke problemer oppstå - du kan legge inn noen spørsmål til dette stedet.Det er min anbefaling.

Hensyn alle dine spørsmål, den beste måten, hvis du har kunnskap om Styresystemer teori (hvis ikke, må du gjøre) er:

Først leser bøker og artikler om PLL (i dette forumet er mange av disse), og deretter foreta en mengde eksperimenter og praksis.

Jeg startet med disse:

"Phaselock teknikker" Floyd M. Gardner
"PLL resultater,
simulering og design Handbook" Dean Banerjee

BR

Det
er det jeg hadde ventet.Starter node for PLL.

Takk Byteptr.

Jeg setter pris på alle svarene.

Den Banerjee boken er bra, spesielt hvis du planlegger å eksperimentere med National Semiconductor eller Analog Devices PLL chips.

For en total nybegynner, Howard Berlin bok er en god en til å begynne med.

Husk å laste ned Analog Devices gratis ADIsimPLL.Dette er mer som en "wizard" for PLL design enn en simulator sådan.

Jeg vedlegger noen tuts / studere dokumenter for PLL
Hvis du vet ADS vil du nyte leser dette
Abhishekabs
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Dokument 2

Document 3

Hi abhishekabs,

Jeg vet ikke hvordan kan jeg si takk for materialet på PLL.Men det er en stor jobb.
Jeg setter pris på det.

Takk

Dean Banerjee bok er tilgjengelig på nettet på National ...

http://www.national.com/analog/timing/pll_designbook

Som sagt av andre synes det en ganske god bok, og det
er gratis!

Hallo,
Jeg er en fan av denne design ting, og når noen foreslår meg noen god leser, må jeg si min takket i linjene som nedenfor.

Min honnør til den personen som skrev boken og til "webdog" som foreslo meg til å lese denne pll_design bok. Det
er en stor bok. Jeg har nettopp lest et kapittel av det, og det er så interessant. "

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back