kinesisk språk

Al Farouk wrote:

Kan noen noen kinesisk person hjelpe meg praktisere min kinesisk språk læring ved å skrive sende post til hverandre i sin tid la enda en mail / uke eller to uke.Kjære alltid (at) smart

du hadde skrevet følgende setning i en priviois post

我们都是一家人som betyr at

Vi er alle en familie = wo3 menn dou1 shi4 yi2 jia1 ren2

(Pinyin)

som er riktig?
 
Takk alltid (at) smart
på slutten av denne uken
vil jeg pm u med en e-post (Word-fil) er skrevet på kinesisk.angående snakker jeg har snakket ordlisten, og jeg vet Pinyin så
vil jeg prøve å kjenne snakke.

Al Farouk

 
Al Farouk wrote:

Takk alltid (at) smart

på slutten av denne uken vil jeg pm u med en e-post (Word-fil) er skrevet på kinesisk.
angående snakker jeg har snakket ordlisten, og jeg vet Pinyin så vil jeg prøve å kjenne snakke.Al Farouk
 
Jeg
er kinesisk også.
Jeg
er glad for å hjelpe alle som planlegger å lære kinesisk.
Du kan skrive til meg i både engelsk og Chinese.Because engelsken min er dårlig og jeg håper å forbedre den.
Min E-post: joskinzxs (at) 163.com

 
her er en link til en gratis snakker kinesisk ordbok, det vil hjelpe som planlegger å lære kinesisk.
Også, jeg
er klar til å hjelpe noen som er interessert i arabisk språk.Nå jeg vet arabisk, engelsk, og biginner i kinesisk.Jeg syntes at arabisk språk kan snakke en bokstav eller ord i enten engelsk eller kinesisk mens mens det omvendte er ikke gyldig,
i henhold til min prøveperiode for å lære kinesisk jeg
er sikker på at hvis arabisk bokstav er brukt i stedet for Pinyin, vil det være svært kraftig til generat noen kinesisk ord.Også Arabisk er språket i "den hellige Koranen," Jeg kan også hjelpe noen vil vite somthing om ----- enten på engelsk og arabisk.

 
Beklager at jeg glemmer koblingen

http://www.euroasiasoftware.com/english/chinese/dictionary/index.html

 
Al Farouk wrote:

her er en link til en gratis snakker kinesisk ordbok, det vil hjelpe som planlegger å lære kinesisk.

Også, jeg er klar til å hjelpe noen som er interessert i arabisk språk.
Nå jeg vet arabisk, engelsk, og biginner i kinesisk.
Jeg syntes at arabisk språk kan snakke en bokstav eller ord i enten engelsk eller kinesisk mens mens det omvendte er ikke gyldig, i henhold til min prøveperiode for å lære kinesisk jeg er sikker på at hvis arabisk bokstav er brukt i stedet for Pinyin, vil det være svært kraftig til generat noen kinesisk ord.
Også Arabisk er språket i "den hellige Koranen," Jeg kan også hjelpe noen vil vite somthing om ----- enten på engelsk og arabisk.
 
Arabisk er et tegn basert språk som ligner på engelsk.Det består av 28 tegn fra dem du kan bygge alle ordene du trenger.er det ikke vanskelig for å skrive eller snakke så du trenger å vite 28 symbles eneste som representerer tegnet og snakke dem.
noen arabisk eleven se at grammatikken av det er vanskelig, men det er en kilde til den er kraftig som du velger fra den som snakker som gjør handlingen, som er gjort med, kjønn av høyttaler,
osv. .....

for eksempel
1 - i kinesisk
ta1 =他她du vet kjønn fra sett bare når du skriver kan du kjenne geneder, i arabisk er det klart fra talende som du sier
هو = mann = han =他, هى = Femal = shi =她

2 - i Pinyin (som methode du kan snakke kinesisk hjelp Latin tegn)
ha3 =好= خاو
du trenger å vite at H ikke snakkes som i engelsk, men ved siden av arabisk ord er typisk som kinesisk si.

3 - In english
(a) når ordtak
deg: du kan ikke skille enkelt gruppe, male, femal som talte.
i arabisk du si أنت = single, أنتم = gruppe kjønn er også definert.

det er mange som jeg ikke kan forklare i denne shor notat

kan du få en titt på
http://www.ukindia.com/zar1.htm
http://www.journeytoislam.com/Download_j.htm

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top