kinesiske språket er vanskelig å lære, men kinesiske folket

Jeg antar kinesiske ville være veldig interessant å lære
årsaken er sammensatt av små bilder og det ville være så gøy å studere dem
det er veien langt fra mitt morsmål ... som er arabisk
men jeg ville elske å begynne å lære det
og etter alllll .... nesten 1 / 6 av verdens befolkning er kinesiske

Det er vanskelig å lære kinesisk, men jeg vil si etter jeg tilbringe 9 år å lære kinesisk, finner jeg det veldig givende.

Jeg antar kinesisk er liksom ikke spredt over hele verden anledning den brukes bare i Kina

[redigert av moderator]

noen nettsteder for å lære kinesisk vil bli verdsatt :)

takk,
Salma:)

jumono2002 skrev:

Det er vanskelig å lære kinesisk, men jeg vil si etter jeg tilbringe 9 år å lære kinesisk, finner jeg det veldig givende.

Engelsk er lett å lære, men vanskelig å mestre, kinesisk er vanskelig å lære, men lett å mestre.
Jeg tror dette ordet er riktig.

laocai skrev:

Jeg tror kineserne er enkelt, engelsk er vanskelig

Jeg er uenig, læring snakket kinesisk er veldig grei.Jeg har vært i Kina i 2 måneder og nå kan jeg kommunisere med kinesiske folk flytende.

En viktig faktor for at dette skal gjøres er å finne en måte å lære kinesisk talespråk effektivt.Jeg har brukt (Pimsuler) Mandarine kinesiske serien.it's great.bare 3-4 dager og jeg klarte å ha en fullstendig setning basert kommunikasjon med kinesiske folk.

Å være eller ikke være ....Bare husk dette anstead å si (jeg kan ikke).

Håper å være nyttig.

Prøv å lære polsk, mener jeg grammatikk ikke bare ordforråd.Og du vil se hvordan det er vanskelig!

Polsk EDA site: http://www.elektroda.pl/

det er ingen skade å lære noe nytt, slik at de som dont know kinesisk burde prøve å lære det, og jeg foreslår u guys bør også lære sanskrit

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back