LDPC programvare (Matlab) + sum produktet algoritme

plsssss fortelle hakke å kjøre c programmer ved hjelp matlaaab ?>?????????????

Nei jeg skrånende rujn fortelle meg hvordan jeg skal gjøre?

[Quote = ashil] Elo .. er en student også .. Jeg gjør mitt siste året prosjekt om evaluering av GSM-systemet ved hjelp LDPC codes.Am ikke å få en graf over fossen for BER! Hva kan du foreslå meg? Takket [/quote] Er u ta loglog tomten?

Helo ... endelig LDPC koder jobber, nå har jeg jst har å teste den i GSM. Infact vi bruker convolutional kode (CC) i GSM med cnstraint lengde = 5, k = 1 / 2 etc etc.. Men nå trenger jeg å finne BER av CC .. kan du plz få et program til at BER .. Jeg CNT bruke Simulink .. jeg skulle skrive kode for dat

Hei, jeg studerer LDPC koder og jeg trenger et LDPC programvare i Matlab. Er det noen som kunne hjelpe meg? [/Code]

Hei Jeg trenger matlab koder for myke dekoding algoritme for LDPC koder: oops:: oops:

1. Kan noen kropp fortelle hva de feilkorrigering evne til LDPC koder i tilfelle BEC (binære sletting kanal) og i tilfelle av BSC (binære symmetrisk kanal)? 2. Hvor langt kan LDPC kodene kan korrigere sprekke av feil? 3. Vennligst dele noen eksempel på dekoding LDPC bruke sum produktet algoritme. takk på forhånd.

Hei, jeg studerer LDPC koder og jeg trenger et LDPC programvare i Matlab. Er det noen som kan hjelpe meg? Takk!

Tusen takk. Men, faktisk, jeg har disse filene allerede ... Hilsen

Her er noen koder jeg utviklet for LDPC. Alle av dem er for hard avgjørelse bit-flipping algoritme. Håper dette hjelper. Jeg vil være å oppdatere koder fra tid til annen. Du kan besøke [url = http://manokan.wordpress.com/2007/06/12/my-matlab-codes-for-ldpc/] linken her [/url] for oppdateringer

så mange, noe som er tilstrekkelig for en ny comer av dette feltet

gi meg en best mulig kilde for tro propogation dekoding for LDPC. Er bit-bla bedre eller tro propogation.

hei jeg jobber også med troen formering algoritme for ldpc koder, kan noen hjelpe meg å finne noen eksempler på koder om troen forplantning fortrinnsvis skrevet på matlab? Thanks

Kan noen hjelpe meg å finne noe programvare som handler om Finite-geometrier basert LDPC kodene? Jeg har en del forvirring i kodingen algorim.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back