LDPC programvare (Matlab) + sum produktet algoritme

De fleste av matlab koder granen LDPC på nettstedet er designet for Gaussian kanaler. Jeg er forvirret om det er mulig å bruke samme kode over noen fading kanaler også? Hvis nei, enn hva som bør endres slik at koden for AWGN kan brukes over fading kanaler som Rayleigh. Vennligst foreslå ..

ja selvsagt endre støy ligningen i koden din for falming channle ønsker deg lykke til

[Quote = bestyang] så mange, noe som er tilstrekkelig for en ny comer av dette feltet [/quote] bit-flipping er lettere for en ny comer

kan du laste matlab kode for EG og PG ldpc koder (Shu lin bok).

kan noen hjelpe meg ut her ... kan vi generere en fast størrelse LDPC matrise bruke matlab veldig lett f.eks 32 400 * 64 800 .. Men hva om jeg vil endre dim av Matrix min .. for si 100 * 200 .. noen noen ide. sparsom matrix hjelper litt, men Matlab gir en errror sier at det må b noe som definert over GF (2 ).... driver meg til vanvidd ... noen gi meg ideen og koden eller noe ......: cry:: cry:: cry: Takk alltid ..

Elo .. er en student også .. Jeg gjør mitt siste året prosjekt om evaluering av GSM-systemet ved hjelp LDPC codes.Am ikke å få en graf over fossen for BER! Hva kan du foreslå meg? Thanks

Vennligst svar meg fort .. Jeg trenger å sende inn noen grafer og målinger for å fortsette mitt prosjekt. Takket [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 4 minutter: [/color] [/size] [quote = khaldoon99] Hei jeg sjekket det, det fungerer veldig bra [/quote] Hvilken bør jeg kjøre først? ? Fordi når du kjører Encode.m, jeg får ugyldige og søppel verdier for BER etc etc ... og spørre meg noen innspill som jeg selv don, t vet hva de variablene for .. Det er ingen kommentarer. Am få noen problemer med det kan du hjelpe meg ... Det er udefinerte variabler i andre mfiles også ... Takk på forhånd

plsssss fortelle hakke å kjøre c programmer ved hjelp matlaaab ?>?????????????

Nei jeg skrånende rujn fortelle meg hvordan jeg skal gjøre?

[Quote = ashil] Elo .. er en student også .. Jeg gjør mitt siste året prosjekt om evaluering av GSM-systemet ved hjelp LDPC codes.Am ikke å få en graf over fossen for BER! Hva kan du foreslå meg? Takket [/quote] Er u ta loglog tomten?

Helo ... endelig LDPC koder jobber, nå har jeg jst har å teste den i GSM. Infact vi bruker convolutional kode (CC) i GSM med cnstraint lengde = 5, k = 1 / 2 etc etc.. Men nå trenger jeg å finne BER av CC .. kan du plz få et program til at BER .. Jeg CNT bruke Simulink .. jeg skulle skrive kode for dat

Hei, jeg studerer LDPC koder og jeg trenger et LDPC programvare i Matlab. Er det noen som kunne hjelpe meg? [/Code]

Hei Jeg trenger matlab koder for myke dekoding algoritme for LDPC koder: oops:: oops:

1. Kan noen kropp fortelle hva de feilkorrigering evne til LDPC koder i tilfelle BEC (binære sletting kanal) og i tilfelle av BSC (binære symmetrisk kanal)? 2. Hvor langt kan LDPC kodene kan korrigere sprekke av feil? 3. Vennligst dele noen eksempel på dekoding LDPC bruke sum produktet algoritme. takk på forhånd.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back