LED-matrise-skjerm 16 * 128 trengte

S

santoshaxl

Guest
Jeg trenger ledet matrise skjerm 16 * 128 med flere språk / tid / pc tastatur grensesnitt / hex kode / krets diagram. kontakt med meg snart. Santosh

Engelsk og devanagari (hindi) er nok for meg, men hvis font designe programvaren leveres problemet er løst.

Mean ... er du designe en selv og du trenger bare skriften designe programvare, eller du trenger noen til å designe hele prosjektet og gi deg den teknologien?

Produktet vil koste 12800/-Rupees mens hele teknologien wil koste 45 000 / - som inkluderer PCB oppsett, ett montert testet prototypen, kretser og kildekoder.

Produktet vil koste 12800/-Rupees mens hele teknologien wil koste 45 000 / - som inkluderer PCB oppsett, ett montert testet prototypen, kretser og kildekoder
Hei pranam, vennligst gi litt mer. detaljer om 16 * 128 Projet som jeg ønsker å kjøpe ... Takk, Karan

hi! Jeg vil gi prosjektet med noen pris. Jeg vil gi et komplett design og programvare kode. og mønster generator programvare også. hvis u virkelig ønsker det så send meg. kiranvarma_kvb@yahoo.co.in

For en rimelig sum penger 64,000.00 INR (~ 1,000.00 EUR) kan jeg gi deg en fullt funksjonell prototyp av rulle meldingsdisplayet basert på 5mm eller 10mm lysdioder som støtter engelske alfabetet. Alt du trenger å gjøre er å kontakte meg via privat melding.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back