Leter du etter eBok om Fourier transform

A

awan

Guest
Plese fortelle meg noe ebook relatert til Fourier transformeres med vekt på signalbehandling

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=66413&highlight=transforms+handbook [/url] (eller) / http://www.mcu.cz/atm/index.php?&direction = 0 & orden = & katalogen = eBookOld / Electronic hilsen arunmit168.

prøve bok av JG proakis det kan lastes ned fra mcu.also se vitenskapsmann og ingeniører guide til DSP den er tilgjengelig på net.handbook av DSP er også tilgjengelig fra MCU. hilsen pimr

Jeg har noen Fourier transformeres ressurs for kraftmåler design.and har noen c-kode.

du kan prøve å lese følgende bøker: Fast Fourier Transforms Walker, JS CRC Press. 1996 Fast Fourier Transforms: Algoritmer Elliot, DF og Rao, KR Academic Press, New York, 1982 Fast Fourier Transforms og konvolusjon Algoritmer Nussbaumer, HJ Springer, New York, 1982 Digital Signal Processing Oppenheimer, AV og Shaffer, RW Prentice-Hall, Englewood Cliffs, NJ, 1975

hei Ramesh, prøve det senere en gang ... b'cos Jeg har sjekket dette før innlegget .... det fungerte den gangen ... rgds

Denne koblingen fungerer ikke. Det fører til et sted uten noen bok [quote = nalino] nyttig tutorial i 4 foredrag ..

Hvis du kommer til å lene om Fourier transformeres for første gang, i så fall vil jeg gjerne foreslå: Avansert Enginering Mathematics av ​​Erwin Kreyszig. Seksjonen å se på er Part C: Fourier analyse og partielle differensialligninger. Det dealswith temaet på en svært effektiv måte og lett å forstå måte. Jeg nøt å studere fra boken. Bortsett fra dette, for en detaljert dekning vil jeg også anbefale: A Student Guide til Fourier Transforms: Med Applications i fysikk og Engineering - ved JF James The Fourier Transform & Dens Applications av Ronald N. Bracewell Fourier og Laplacetransformasjoner av RJ Beerends, et al Håper du finner den informasjonen nyttig

"Signaler og systemer" av Simon Haykin og Barry Van Veen. Selv om det er signalbehandling bok, er dens drøfting av Fourier Transform utmerket

h ** p: / / chinese.csie.ncku.edu.tw/chwu/Courses/DTSP/Ch9_Computation_of_the_DFT.pdf

prøv DSP Hanbook .. tilgjengelig her i edaboard for nedlasting.

Se etter digitale og analoge signal procesing av Ambardar.

Jeg studerer fjerde år elektronikk ved universitetet mitt. Jeg studerer et fag som heter Digital Signal Processing (DSP). Dens foreskrevet lærebok er - tidsdiskrete signalbehandling / Alan V. Oppenheim, Ronald W. Schafer, med John R. Buck Publisher - Øvre salmaker River, NJ: Prentice Hall, c1999

wcz, har løsningen manuell av teksten du leter etter er lastet opp slik at du kan ta en titt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back