Leter du etter eBok om Fourier transform

Jeg tror signal og system ved openheim, Schafer, er Nawab den ideelle boka for ur purpose.the annen bok relatert til digital signalbehandling er av samme forfatter er også tilgjengelig.

hei jeg foreslo du openheim bok at denne boken er veldig bra for studien. bye

Oppenhiem bok krever mye mye lesing og u får veldig less.Signals & Systems Made latterlig enkelt ved Karu er bedre og rask.

Jeg lurer på om Awan som utga hans / hennes forespørsel om nesten 2 år siden fortsatt trenger en bok recomndation?

Tidsdiskrete signalering behandling, by: Oppenheim [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 7 minutter: [/color] [/size] Hei, kan du bruke tidsdiskrete sugnaling behandling, by: openheim

prøv DSP Hanbook .. tilgjengelig her i edaboard for nedlasting.

Hei, to flere bøker Alexander D. Poularikas - The Handbook of Formler og tabeller for Signal Processing, CRC Press og IEEE Press, 1999 Alexander D. Poularikas (red.) TheTransforms og Programmer Handbook, Second Edition, CRC Press og IEEE Press, 2000 flyhigh

også denne boken gir grunnleggende og introduksjon til Fourier Transform: Advanced Engineering Mathematics av Kreizeg (jeg vet ikke det eksakte stavemåten av forfatterens navn) er dette berømte bok .........

Jeg håper det vedlagte kapittel fra Tranforms og Programmer håndbok bør være nyttige:

Du kan prøve denne linken, ikke sikker på hvor mye det hjelper uh ** p: / / w * w.cnx.rice.edu For å vite grunnleggende fundas h ** p: / / en.wikipedia.org / wiki / Fourier_transforms

Jeg har noen innlegg for DSP tutorials på lenken h ** p: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?p=712695 # 712695

Vet noen hvilken som helst kilde å laste ned noen kode (matlab kode foretrekkes) for IFFT algoritmen. Takk.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back