Leter du etter IC leverandør fra Kina

W

weeyndha

Guest
Hei, jeg bor i Indonesia, jeg leter etter IC (digital, mikroprosessor) leverandør fra Kina. Vennligst hjelp meg! Hilsen

Bare lurer, er du på jakt etter IC leverandør eller kanalen å finne i Kina? Hva er det produktet du har eller leter etter? NelsonW

Vi kan tilby video-codec relatert chip. plz kontakt med meg. BR aormon

Hva slags digital / mikroprosessor vil du gjøre? Jeg tror mange selskaper kan gi deg 4bit ~ 16 bit MCU, campatibale med C51 eller PIC serien. For den digitale kretsen, hvor om dens funksjonalitet, dekoder eller noe annet?

Jeg leter etter billige, men pålitelig fingeravtrykkleser moduler (sensormodulen bare, utvikling kits, eller ferdige produkter). Jeg er i Indonesia. Vi planlegger å distribuere et fingeravtrykk-basert frammøte system for offentlige kontorer i byen vår. Eventuelle leverandører / distributører? Egentlig er vi interessert i Atmel fingerchip biometrisk modul. Thanks.

Det er mange IC distributører i Kina og også i Hong Kong. Det er virkelig an på hva slags ICs du ønsker og hva er mengder av dine bestillinger. Det vil være mer nyttig hvis forespørsler kan være mer spesifikk.

"Kinesisk ic produktet er billig, men ikke pålitelig" Jeg tror ikke det, er det mange gode produkter i Kina, mye verdensomspennende kjente produkter er laget i Kina

en mynt har to sider. det samme for den kinesiske ic produktet.

[Quote = irfansyah] Jeg leter etter billige, men pålitelig fingeravtrykkleser moduler (sensormodulen bare, utvikling kits, eller ferdige produkter). Jeg er i Indonesia. Vi planlegger å distribuere et fingeravtrykk-basert frammøte system for offentlige kontorer i byen vår. Eventuelle leverandører / distributører? Egentlig er vi interessert i Atmel fingerchip biometrisk modul. Takk. [/Quote] jeg er interessert for OEM fingeravtrykk moduler også! Vi trenger for dør (hjem adgang ).... rundt 500 stykker / år! Vi er fra Europa (Slovenia)! noen gode supplayer? BR Joze www.microera.si

Hei, jeg leter etter RF Power transistorer og strømmoduler leverandør fra Kina. Vennligst hjelp meg! Hilsen

vi kan gjøre fingerprint produkt, inkluderer: fingeravtrykk dørlås \ fingeravtrykk elektronisk safe \ ... pls kontakt med oss: xionghao3496@hotmail.com

Kanskje du kan besøke Kina for å få mer informasjon om produkter i Kina. Nesten alle de 500 øverste word-kjente selskapet har fabrikk eller samlebånd i Kina. Uansett, noen ganger kanskje de få produktene er ikke bra, men jeg tror at ingen selskap eller land kan love hans produkter har ingen skyld i det hele tatt, selv Microsoft, Sony, Kota ....

Ok jeg skal være klar Jeg vil ha en kinesisk distributers for disse komponentene 7 segment displayes. Mikrokontrollere som 89c52 & Pic. passive komponenter som motstander og kondensatorer standard IC er som 74HCxx Vennligst send meg TRUSTED distributers

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back