M-Tech/MS gjennom fjernundervisning

I

ivar4ever

Guest
Hei, jeg b-tech elektronikk og kommunikasjon, og ønsker å gjøre Mtech (i elektronikk og releated specilizaions) thrugh avstand eduacation. Vennligst foreslå noen institusjoner for det samme. (I INDIA)

Hei venn, Hvilken plass er du i India? Det eneste alternativet som jeg er klar over er "Bits, Pilani" som driver avstand MS programmer. Alternativt kan du melde deg på deltid M. Tech programmer. Cheers,

gjør en fjernundervisning ikke er tilrådelig siden du ikke vil være i stand til å vie seg fullt ut til programmet. bedre delta for en fulltids program.

Jeg er i Bangalore. Jeg er klar over BITS kurs. men de er samarbeidsprogrammer med organisasjoner. ddkrishna, ja u er riktige, men dette alternativet synes det beste for meg! takk mye

no u har fjernundervisning også der. becoz Jeg studerte der bare. kan det ikke vises på siden. u har anvendt elektronikk som spesialisering for å gjøre innlegget konfirmasjonen. og avgifter er rundt 20 000 per sem. bedre u ringe til administrasjonsavdeling.

Hei, Apologies for forsinkelsen .... jeg hadde min eksamener. Du kan prøve det alternativet som jeg gjør. VTU (Karnataka) har deltid M. Tech kurs i VLSI & Embedded Systems (som jeg gjør nå - rightnow fullført andre semster .... fortsatt fire mer å gå ...). Høgskolene som tilbyr i Bangalore er BMS & UTL, Hvis du er interessert i å vite detaljene, la meg vite, skal jeg få u info. Cheers, Kiran

Hei, henvisning til din tidligere post, kan du fint mitt svar: (jeg har preffered å svare på EDAboard innlegget selv, så det kan hjelpe andre også) VTU tilbyr en 3 års partime kurset. Du kan ta opp kurset enten ved å skrive PGCET ( http://pgcet.vtu.ac.in/ ) eller ved All India Gate eksamener (Priority for Gate kandidater). Den PGCET eksamener vil normalt være gjennomført sted i juni / juli (jeg tror ikke du kan ta opp dette året). Grenene for M. Tech kurset som er tilgjengelig for Elektronikk og dataingeniører er: VLSI & Embedded Systems og Computer Network Engineering. (Jeg har valgt den første). De første 4 semestre vil ha teori papirer (10 personer). Semesterets eksamener er av ONLINE type (Ikke den konvensjonelle eksamen). Kursavgiften er Rs. 40 000 / - pr år (for 3 år ville det koste deg Rs 40000 + Rs 40000 + Rs 40000 = Rs 1, 20.000....) Hvis du tar opp kurset i BMS ingeniørhøgskole. De eneste kriteriene for å skrive PGCET for Part-time M. Tech kurset er at du bør ha scoret atleast 55% i BE / B.Tech og bør ha minst 3 års arbeidserfaring fra datoen for Graduation. Jeg har festet pensum for kurset også. Cheers, Kiran

Unnskyldninger, det gjorde den tidligere posten ikke har kjeden mail spør etter info: Her står det: ----- Original Message ----- From: ivar4ever [mailto: ivar4ever@gmail.com] Sendt: Onsdag juli 04, 2007 10:21 To: Subject: [Spørsmål eller kommentar fra EDAboard.com] Forespørsel: Re: M-Tech/MS gjennom fjernundervisning Hei Kiran, jeg er interessert i VLSI / Embedded Systems PG kurset gjennom VTU. Vennligst send meg mer detaljer om det. takk på forhånd ivar4ever@gmail.com

hei jeg er interessert i PG kurs i VLSI tiden jeg jobber i VLSI domene ... i Noida Send meg detaljer av institusjoner som tilbyr fjern utdanning i M. TECH VLSI

Hi im fra Gujarat .. Er det mulig KIRAN å gjøre dette kurset herfra?

Hei Dharmesh & Geetha, dette er ikke en Distance Education Programme, men en del tid Course. Du må være i 40 kilometers radius fra høgskolen du er påmelding. Cheers, Kiran

Hei Kiran, takk for informasjonen du har gitt om VTU. Jeg prøvde å åpne URL "http://pgcet.vtu.ac.in/", men klarte ikke å åpne. Kan du hjelpe meg i å få informasjon om PGCET 2008. Jeg kan ikke se noen detaljer om dette på "http://vtu.ac.in/" også. Jeg har gjort MCA og ønsker å gjøre M. Tech i Computer Science and Engineering på deltid. Jeg jobber i Bangalore. Det ville være flott hvis du kan respod meg ASAP. Takk, Krishna Kumar Sinha

du kan gjøre m.tech i ulike IITs nits og andre Govt engg høyskoler

Hei, kan U melde deg med Manipal uiversity. De tilbyr MS i embedded, VLSI, Software systemer etc. Du må delta helg klasser. U kan også fortsette ur utdanning når u får skiftet til Chennai og Hyderabad som Manipal universitetsstudium sentrum ligger det også

Hei rajeshkumar123 Kan du vennligst gi oss link? .. Jeg er ikke i stand til å finne på linken ... Thanks

Hei, Takk mann .. Er det noen som kan søke på kurset eller bare bedriftens gutta (IBM, TI, Infineon, etc. ..)?. Jeg bor i Noida. Kumar

hei Kumar, må U være å jobbe og ur selskapet må gi samtykke brev

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back