M-Tech/MS gjennom fjernundervisning

Hei, går jeg ringte Manipal Universitetet gutta og fikk info ... De vil bli lanserer snart i Delhi .. Takk for info Rajesh .. Kumar

Gutter jeg har kontaktet disse Manipal bedriftens MS gutta .. den største ulempen som jeg ser i dette er at dette kurset er ikke UGC gjenkjent .. så jeg tvil om gyldigheten av sertifikatet etter gjennomføringen av kurset ... Jeg er ganske interessert i PGCET .. som jeg er i Bangalore nå .. men enda viktigere, jeg antar at kurset vil bli UGC gjenkjent .... Kan noen bekrefte dette ... vil sertifikatet på slutten av 3 år deltid MTech selvfølgelig være ekvivalent til en vanlig 2 års MTech kurs?? Vennligst svar .. takk

Hei Biswani, er kurset absolutt tilsvarer M. Tech Full Time. Den PGCET Eksamen skyldes når som helst nå. Linken for PGCET eksamen detaljene som nedenfor. pgcet.vtu.ac.in Lenken har en gang et problem. Ha tålmodighet og fortsette å prøve. Skål, Kiran

Hei Alle, Den mye etterlengtede PGCET - 2008 er her nå: Viktige datoer: 1) ned lastbare Application Form er gjort tilgjengelig kun fra 04-05-2008 til 31-05-2008 2) Siste dato for å få utfylt søknadsskjema ved PGCET Cell, Belgaum: 31-05-2008 3) Skriftlig Test: 22-06-2008 (søndag) 5) Rank erklæring: 10-07-2008 (tentative) 6) Seat Utvalg: 14-07-2008 tentative). Jeg har lastet opp Application Form, brosjyre med dette svaret som noen ganger nettstedet pgcet.vtu.ac.in ville være utilgjengelig. Ha en flott studietid. Cheers, KK

Vennligst la meg få vite hvilken forskjell det gjør dersom det ikke er UGC gjenkjent.? Jeg er ikke klar over verdien av UGC. Manipal uni (dist edu) gir edu bare for employess .. Noen effekt på jobben eller der karrieren.?

Hvis UGC anerkjent da grad vil bli offisielt anerkjent på tvers av alle universiteter. Imidlertid kan selskapene fortsatt verdi MS grad av Manipal.

Jeg snakket med Manipal universell learing Pvt Ltd, anerkjent sin UGC

Jeg hadde fått en mail fra dem noen måneder tilbake .. sier klart at det ikke er UGC gjenkjent .... så kommer som en overraskelse .... men jeg vil elske å vite at det er .... ur snakker om bedriftens MS-programmet, ikke sant? [Size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 25 minutter: [/color] [/size] jeg snakker om bedriftens MS programmet bare .... ikke om fjernundervisning ..

hai IAM BE innen elektronikk og kommunikasjon, og jeg ønsker å gjøre ME i annauniversity i samme felt gjennom avstand education.please gi imformation om hvordan du søker

Hi ... Er VTU tilbyr deltid M Tech for kraft elektronikk? vennligst sende et svar hvis noen kroppen vet??

Hei VTU tilbyr Deltid MTech bare i datanettverk og VLSI og embedded systerm design. VTU tilbyr ikke deltid MTech i kraftelektronikk. hilsen Sudarshan

Hi Guys, snakket jeg til Manipal Guys forrige uke. Part-Time MS kurs er UGC anerkjent. Jeg fikk svar fra Rajendra Joshi, Manipal
Manipal University er et ansett universitet Anerkjent av UGC samt Ministry of HRD, Govt. Of India. Imidlertid er MS program som tilbys av Manipal universitetet en off campus program som tilbys til å jobbe fagfolk i helgene. Det er ikke godkjent av AICTE som AICTE godkjenner kun heltid På Campus programmer. Sertifikatet som er tildelt ikke har noen nevne på deltid eller fjernundervisning i den og er så god som en fulltidsjobb sertifikat. Programmet tilbys nesten som en autonom en etter Manipal University. Imidlertid er det veldig allment akseptert i bransjen og vi har eksklusive partier for de ansatte i selskaper som Intel, Honeywell, IBM og GE for å nevne noen, og vi har kandidater blir nominert fra mer enn 55 selskaper. Du kan registrere deg for PhD fra Manipal Universitet etter ferdigstillelse av MS Program samt fra andre universiteter også. Men vennligst sjekk med universitetet / instituttet direkte også som de kan ha egne kriterier i tillegg.
Kumar

Hei Sir, im nylig avsluttet btech nå im interessert i å gjøre ms via fjernundervisning kan u vennligst gi meg noen forslag for at

Hei, jeg nylig hørte om MS program som tilbys av Illinois Institute of Technology, Chicago. Dens accrediated i USA og de tilbyr kurs gjennom online læring med elevene å måtte dukke for eksamener enten i Chicago eller i sitt lokale sentre i andre countries.In India de har sentre i Mumbai, Chennai, Bangalore, Pune, osv. ... Vennligst kan noen gi meg beskjed hvis du har kommet over folk som har gjort dette kurset og dele sine opinoin på dette kurset ..

Jeg har en venn som gjør sin MS i Illinois Institute of Technology, Chicago ... Den litt dyre kurs (rundt Rs.4Lac) .. Klassene har online og u skal vises eksamener i noen av sentrum.

noen som har tatt avstand MS kurs i elektronikk, kan du vennligst forklare hvordan de gjennomfører praktiske økter i deres forlengelse sentrum, eller som Univ. / clg tilbyr beste anlegget?

Illinois Institute of Technology (IIT USA) gjennomfører fjernt utdanning i Masters Electronics. Meget god tidsplan og techlogies du kan velge. Sjekk med din lokale rådgiver. -Paul

Hai venner ... jeg jobber i Abu Dhabi ... ferdig b.tech i IT og MBA ... wud liker å gjøre m.tech via fjernundervisning programmer .... drøv noen foreslår universiteter og detaljer gir M. tech fjernundervisning .... min innfødte er Trivandrum, Kerala ... takk folkens

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back