MAX756 provinding svært lav ampere

S

smeezekitty

Guest
Jeg bruker en inngang av stabile 1.4vdc og bruke den i 3,3 v modus. Når du kobler forsyning, for å glede min, fikk jeg 3.37v. Jeg koblet en 1mA ledet last og fikk 3.2v og ledet opplyst, fortsatt i orden. Jeg festet en liten 3v radio som trekker mellom 25-75 ma og produksjonen synker til 0,8 v!

Prøv det med en resistiv last - kanskje det var en stor bryter på surge. Kontroller at du har bundet stansen pin riktig. Din spole verdien kan være feil eller ute av stand til å arbeide med peak strøm du trenger. Keith

Jeg bruker diagrammet til men ikke Jordingspinnen 2. Mitt spole er en hjemmelaget spole laget av med en skrue med ledning pakket rundt det (leser 19μh). En resistiv belastning også sette spenning under 1 volt. Jeg bruker en liten orange diode, 47μf stroage cap.

Hvis du er serien om spole du bruker, så du virkelig trenger å starte der. Kjøpe noen skikkelig komponenter. Også dioder er preget annet enn etter farge. Keith

Dioden sier t4143. I dont se hva galt med spole mitt, men jeg wil få en god en i et par uker.

Den spole vil utføre svært dårlig ved høye frekvenser og kunne mette på et lavt strøm. Du kan enkelt vinden din egen, men du trenger en skikkelig Ferittkjernen å gjøre det, eller Micrometals jern pulver kjerner. Keith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back