modellering og simulering på RFID bruker Simulink

H

HK

Guest
Hei, noen har noen Matlab og Simulink simulering og modellering på RFID? Jeg er for tiden gjør prosjektet på RFID for å kvantifisere og evaluere resultatene av RFID-systemet i hovedsak på kommunikasjon part.I har forsøkt å bygde-senderen og mottakeren i "system modellering og simulering av RFID "fra Auto-ID Labs, ved hjelp Simulink, men møter noen problem å bygge en del av blokken diagrams.anyone har prøvd på det? kan dele filer? eller noen har noe annet simuleringer og modellering av RFID bruke matlab Simulink ? andre referanser eller kilde? trenger den raskt .. takk for svar ..

Hei, har du noen Simulink mottaker modellen kan dele med meg,
for tiden er jeg også gjøre systemnivå design, og det er første gang for å gjøre det.

hei, jeg fortsatt har problemer med å utforme den RFID simulering model.It er første gang å gjøre det also.Do du har Simulink-senderen og mottakeren som kan dele med meg? Kanskje vi kan dele våre problem.

hallo
prøver å bruke denne modellen
lykke til
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

hayyyyy soum ur konge

vennligst kan u sende meg mer hvis u ha om RFID som jeg vil starte min doktorgrad i RFID?muntather_moto (at) yahoo.com

hei ..
jeg for øyeblikket gjør mine siste året prosjektet HF RFID, og
jeg prøver å gjøre simuleringen ved hjelp Simulink Men jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke Simulink ..
Jeg er forvirret her .. kan noen guide meg?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back