Multi Pic Programmer 5V2

A

aadhyatm

Guest
Jeg har laget en multipic programmerer 5 V2, siden jeg er en nybegynner jeg ikke vet hvordan de skal kontrollere, er det virker eller ikke, jeg bruker iCprog og bruke maskinvare innstilling til JDM, er OS WinXP Spenning målt på serieport er ca 10,9, Når jeg prøver å lese Device 16F72, synes det hele er vellykket, men kontrollerer etter write svikter, er også programmerer oppdaget hell av picpgm. Også er jeg forvirret om OSCAL?? Eksperter Vennligst hjelp. Ckt er festet

Jeg fikk det samme problemet tidligere og jeg hadde få det riktige svaret fra disse forum vennligst sjekk trådene du skal få. [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Post lagt på 17:22 ---------- Forrige innlegg var ved 17:19 ---------- [/size] [/color] se disse trådene http://www. edaboard.com/thread202875.html

Jeg har laget en multipic programmerer 5 V2, siden jeg er en nybegynner jeg ikke vet hvordan de skal kontrollere, er det virker eller ikke, jeg bruker iCprog og bruke maskinvare innstilling til JDM, er OS WinXP Spenning målt på serieport er ca 10,9, Når jeg prøver å lese Device 16F72, synes det hele er vellykket, men kontrollerer etter write svikter, er også programmerer oppdaget hell av picpgm. Også er jeg forvirret om OSCAL?? Eksperter Vennligst hjelp. Ckt er festet Noen ganger icprog mislykkes i noen systemer .... du kan bruke winpic800 ..... Jeg bruker samme programmerer og dens fungerer bra ..... dette programmerer fungerer bare i Windows XP og eldre versjoner av Windows ..... og kan ikke brukes i bærbare datamaskiner .... som laptop ikke kan gi 13.5v for programmering ..... Her er programvaren koblingen prøve dette ..... det fungerer .... [Url = http://www.ddrservice.net/download/Software/programmators/winpic800.zip.html] Last ned winpic800.zip - Software programmators winpic800 [/url]