nåværende booster å bruke en tube

W

walters

Guest
En darlinton transistor ville ha en masse strøm på utgang Hvordan kan jeg lage en tube har mye strøm på utgang i stedet for en masse spenning? Mostly rør preamper øke spenningen fra inngang til utgang A transisstor øker strømmen fra inngang og ut men hvordan kan jeg lage en tube krets preamp boost mye strøm uten å heve opp spenningen? eller har mye strøm stasjonen på effekten?

Vanligvis et rør har en høyere løpende gain enn bipolare transistorer, inkludert darlingtons, er det effektivt uendelig som med en FET. Derfor vil jeg ikke følge rektor karakterisering som bør sies først, føre til at du tok opp spørsmålet i en meget general måte. Vanligvis rørene har en lavere transconductance (det samme med små signal FET) enn bipolare transistorer på et gitt dagens nivå. Dette setter faktisk en nedre grense for utgangsimpedans oppnåelig med rørforsterkere. Andre parametre avhenger av brukt tube type og kretsen. Som med bipolare transistorer, kan du trekke atferd på en ønsket utførelse poeng fra karakteristiske data fra dataarket.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back