S
sutapanaki
Guest
Jeg har ingen erfaring med Linux.Jeg bestemte meg for å få litt og lastet ned RedHat Linux 7.3, som jeg må installere nå.Imidlertid er det en masse ting som jeg lastet ned og jeg vil bare vite hva å gjøre med det.For eksempel hva jeg lastet ned har 3 kataloger - docs, os/i386 og iso.Men i iso jeg har 2 underkataloger, igjen doc og i386.I i386 underkatalog det er:
Valhalla-i386-disc1.iso
Valhalla-i386-disc2.iso
Valhalla-i386-disc3.iso
Valhalla-SRPMS-disc1.iso
Valhalla-SRPMS-disc2.iso
og i doc det er:
Valhalla-docs.iso
Nå, jeg tror at hvis jeg trekke disse iso filene jeg får det samme som i dokumenter og os/i386 kataloger på toppen.Jeg kunne se dette, men du vet, det er mange filer der.
Så er jeg rett for iso innhold?Hvilke filer trenger jeg for installasjon og når jeg overføre disse til en CD gjør det noe som går på den første CD, og som på den andre osv?Kan noen direkte meg til en god dokumentet arbeider med RH Linux installasjon?
Takk på forhånd.
Valhalla-i386-disc1.iso
Valhalla-i386-disc2.iso
Valhalla-i386-disc3.iso
Valhalla-SRPMS-disc1.iso
Valhalla-SRPMS-disc2.iso
og i doc det er:
Valhalla-docs.iso
Nå, jeg tror at hvis jeg trekke disse iso filene jeg får det samme som i dokumenter og os/i386 kataloger på toppen.Jeg kunne se dette, men du vet, det er mange filer der.
Så er jeg rett for iso innhold?Hvilke filer trenger jeg for installasjon og når jeg overføre disse til en CD gjør det noe som går på den første CD, og som på den andre osv?Kan noen direkte meg til en god dokumentet arbeider med RH Linux installasjon?
Takk på forhånd.