Noen som har QAM, QPSK, BPSK, etc. .. Matlab-koder

R

Raghuvij

Guest
hei, hei venner .. Jeg trenger Matlab kode for digital modulasjon teknikker ... som ASK, PSK, BPSK, DPSK, QAM, QPSK, etc. .. Hvis du har det, Please innlegg som ... Advance tnxs til deg

se vedlagte forresten det er mange andre på matlab fil sentrum

Hadde du Matlab 7.5-versjonen, det er også noen standard eksempler for modulasjon teknikker og selv IEEE 802.16 d 2004 WiMAX Simulink er eksisterer. (Go-> help-> bare skriv QAM eller QPSK ..) Enjoy!

Hei mashhur ikke bare matlab 7.5 har disse eksemplene de andre versjonene inneholder mange eksempler takk for svar

Vennligst finner jeg noen kildekoden om ADSL modem jeg trenger å ha noen kildekoden please. Takket være en masse venner

Jeg trenger matlab til å generere 64 QAM og også for å konvertere 64 QAM til 16qam

Hei venn, kan du ikke konvertere mellom dem som jeg vet, men du kan demodulate på 64 og så modulere på 16 år.

Hei aarr, Jeg har nettopp sendt deg en invitasjon, se yahoo innboksen

hei jeg vil matlab kode med sammenligning av Systems 8-PSK og 8-FSK er det lett vennene mine?

Hei AYa2002, takk u for ur svaret .. Jeg gjør prosjektet basert på repeater ... mens jeg jobber, jeg trenger programmet til å konvertere 16 QAM til 4qam ... som u sa det kan bli omdannet til 16 QAM til baseband og deretter til 4qam .. kan u sende matlab koden for samtalen Aya slik at jeg kan fortsette i prosjektet mitt basert på repeater .....

CLC; fjerne alle; disp ('M-Array PSK Modulation')% oppretter et tilfeldig digital melding M = input ('M =');% alfabetet størrelse x = randint (input ('Antall binære bit stream ='), 1, M); nsample = 40;% oversampling rate. %%%%% Bruker M-PSK modulasjon å produsere yy = modulere (modem.pskmod (M), x);%%% følge med rektangulær puls forme. ypulse = rectpulse (y, nsample); stammen (y (1:10), 'fylt'), grid;%%%% sender signal gjennom en AWGN Kanal ynoisy = awgn (ypulse, input ('SNR i dB =') , 'målt');%%% Lag scattet plottet fra støyende data scatterplot (ynoisy), grid;%%% Downsample på mottakeren. ydownsample = intdump (ynoisy, nsample);%%% Demodulate ynoisy å gjenopprette meldingen. z = demodulate (modem.pskdemod (M), ydownsample); figur; subplot (2,1,1); stammen (x (1:10), 'fylt'), grid; subplot (2,1,2); stammen (z (1:10), 'fylt'), grid;%%% Sjekk symbole erroe rate. [NUM ty] = symerr (x, z)

Hei Aya, Har du Spatial multipleksing matlab kode og Space tidsblokk koding matlab kode? Jeg virkelig trenger det. Jeg kunne finne noen STBC koden på google, men det er ikke komplett, fungerer ikke. Vennligst gi meg hvis du har. Også vet du noe om precoding?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back