obligasjon ledning simulering i HFSS

L

LTCC

Guest
Hei, folkens. Jeg ønsker å simulere interconnetion mellom microstrip og MMIC pad, og jeg bruker to parallelle bånd ledninger for å koble dem, men jeg vet ikke hvordan du setter opp lumped port for MMIC pad. Kan noen gi meg noen råd? Alt vil være velkommen.

Legg merke til at HFSS har to veivisere for å skape bånd ledninger. Du kan bruke lumped porter som utgangspunkt. Deres søknad engineeriing personalet er nyttig også. Jeg ville begynne der med spørsmål.

Takk så mye, Azulykit. Jeg har allerede spørre Ansoft Engineering om obligasjonen ledningen simulering. Jeg har bruker veiviseren og jeg også bruke en lumped port. Problemet er at jeg ikke vet hvordan de skal nærme MMIC pad, bare bruke en 50ohm microstrip linje for å stå for det? Den ansoft ting foreslår å bruke lumped porten til å koble obligasjonen ledningen direkte, ingen MMIC pad, men resultatene synes å være feil. Har du noen ide om det?

Hei lumped port synes å være ikke gyldig hvis arbeider freq opp til ~ 20GHz Legg microstrip del til obligasjoner, bruke microstrip waveguide port og deembeding til obligasjoner ref plan. Du fjerner kalibreringsfeil slik måte

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back