om compact flash interface .. behage hjelpe meg

A

amazonite

Guest
Kjære alle: Jeg ønsker å bruke Compact Flash grensesnitt PDA til design krets. For eksempel, jeg ønsker å designe en mikroprosessor (8051 eller AVR eller MSP) I / O kontroll krets. Kretsen må har compact flash-grensesnitt for å koble til PDA og PDA kan bruke UART metode kontrollere Compact Flash I / O.If du har noen relative data. Vennligst hjelp me.Thank deg. Hilsen Bjørn Chang n2691240@ccmail.ncku.edu.tw

Prøv det hxxp: / / home.t-online.de/home/holger.klabunde/avr/avrboard.htm

Jeg tror at compact flash kan ikke koble serielt bruker UART. Såvidt jeg er opptatt av Multimedia Kort og ikke compact flash-kort har serielt grensesnitt (SPI) som ikke er helt kompatibel med UART grensesnitt. Hva ønsker du å bruke: Compact Flash eller MMC? Hvis du ønsker å kontrollere en kompakt flash kan du bruke Bascom AVR ver 1.11.7.4. Det er en grunnleggende kompilator for AVR som støtter Compact flash. For eksempel kan du skrive eller lese data med en enkelt kommando som "DriveWriteSector" eller "DriveReadSector" Du kan få en demo-versjon på www.mcselec.com Men hvis du ønsker å styre en MMC med SPI-grensesnitt , jeg tror at det er full dokumentasjon på SanDisks site: "Bruke Multimedia Card er SPI-modus med en 80c51 mikrokontroller" på http://www.sandisk.com/tech/oem_design/mmc/AudioPlayBack.pdf Jeg håper jeg hjalp litt. Du kan spørre meg

Takk abouras for disse linkene, men det fungerer ikke? Er de riktig? Jeg trenger virkelig nøyaktig hva disse snarveier til. Takk.

Jeg kan ikke finne audioplayback.pdf på Sandisk nettsted. Jeg hadde lastet ned, men jeg skulle finne det et sted i min PC:). Hvis du virkelig ønsker denne fila fortelle meg. Jeg vil prøve mer å finne den og sende den til deg via e-post

[Quote = abouras] Jeg kan ikke finne audioplayback.pdf på Sandisk nettsted. Jeg hadde lastet ned, men jeg skulle finne det et sted i min PC:). Hvis du virkelig ønsker denne fila fortelle meg. Jeg vil prøve mer å finne den og sende den til deg via e-post [/quote] Takk, men jeg fant det i andre område av google.

Jeg har samme spørsmål og problem. er det et godt program for å bruke MMC til å lagre data med AVR?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back