plls og Simulink

P

Puppet1

Guest
Hei Jeg leter etter PLL eksempler og design med Simulink. noen som har noe .. takk

Prøv disse filene, har jeg gjort dem når jeg hadde min konfirmasjonen prosjekt de bruker Simulink å simulere PLL i tid domene og i fase Domenet jeg ønsker de kan hjelpe khouly

send mer sånt please! Mannen Jeg skulle ønske noen sprekker disse notatene i tilknytning til her. de har alle slags eksempler!

Hei khouly er din attarchment empty.I vil ha en titt på din PLL modell, kan du laste opp dine doc gang again.Thank deg.

vedleggene arn't tom har jeg sjekket dem bruke dem med M @ Tl @ B 6,5 takket de r Simulink modeller khouly

hi! Jeg er for å utforme en PLL. for det har jeg gjort modellering av en PLL i Simulink, og det fungerer. Jeg sender deg modellen fil. denne lade pumpe PLL har en inngang frekvens på 560khz og utgang frekvens er enten 56mhz eller 140mhz avhengig av om N er 100 eller 250 resply. prøve ut modell for dine spesifikasjoner. hvis du har noen problemer simulere modellen, kontakt meg. Jeg vil hjelpe deg. forresten hvis du har noen artikler om detaljert forsinkelse låst loop design, vennligst send det. :) Hilsen Vijay

jeg tror i Matlab 7, er det to PLL eksempler basert på Simulink.

xz781122, Ingenting på Matlab og Simulink simulering av PLL i denne filen. Det er det jeg var ute etter ...

Jeg synes ikke å kunne åpne noen av. MDL filer på min matlab 6,5 utgivelse 13. Er disse filene brukes kun i matlab 7?

Jeg prøver å bruke en PLL å få posisjonen til DC servomotor. Den PLL er brukt for å få høyere resolution.Caz sensoren kan bare generere 8pulses/revolution, så jeg må bruke PLL å øke oppløsningen til 500 pulser / revolution.Then endre frekvensen til vinkelen hastighet. Min idé er å måle tiden mellom slepet pulsene kommer in.Then bruke en integrator for å få tidsintervallet (den integrator nullstilles hver puls kommer i). Multily 8 for å få den tiden som trengs for en revolusjon, og deretter dividert med 500 å få den nye resolution.Use denne nye signal som input av en sag tann generator for å få posion theta av motoren. Har noen bedre idé? Pls fortelle meg. jeg har til å bygge den riktige modellen opp av ti 30. august. Takk! Jeg har lagt min MDL PS: jeg bare finne ut riktig resultat for beregning av vinkelen hastighet, men har fortsatt ikke funnet den måten å øke oppløsningen, kan noen hjelpe meg?

Jeg har prøvd å kjøre noen av de Simulink modellene lagt ut her ... men de fleste av dem gir meg en feil Block feil Transfer FCN Simulink Feil fra "tf2ss 'in' chargepumppll / Transfer Fcn'Attempt å kjøre skript øye som en funksjon noen ide eller løsning for dette .. Hilsen

Alle som har eksempel simulere sigma deltaet frational n PLL i Simulink?

Hvilken versjon av MATLAB blir lagt ut modellene kjøres på?

mine modeller arbeidet med R14 og nå er jeg modifiing dem å arbeide med r2006a khouly

[Quote = kjjian] Alle som har eksempel simulere sigma deltaet frational n PLL i Simulink? [/Quote] Jeg har laget en modell av sigma deltaet frational n PLL i matlab Simulink, men jeg finner ikke sigma deltaet fn PLL er bedre enn klassisk fn PLL. Min modell av klassisk n PLL fungerer well.Maybe min sigma deltaet modellen har noen feil. Hvem kan forklare hvorfor?

Vel noen som har en FNPLL Simulink-modell? Jeg prøver å jobbe på den. Og jeg ønsker å sette opp med en MASH1-1-1 SDM. Som output har åtte nivåer, jeg lurer på hvordan kan den fungere som Fout = fref * (k * (N +1) + (FK) N) / N = fref * (N + K / F) Jeg mener, hvordan å gjøre effekttrinn arbeid med rett modulus av skillevegg, så jeg kan få den eksakte fout? Takk for hjelpen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back