problemer med tc7107 simulering

B

B-Nogart

Guest
hei ¡¡Jeg prøver å simulere standard dataarket krets av IC med Proteus, men har problemer fordi utgangene er alltid i grått under simulering og endre jeg Vin men alltid det samme. Jeg ikke har erfaring med Proteus og jeg vet ikke om jeg gjør noe galt. dette er den kretsen. thaks for hjelpen ¡¡
defaultvui.jpg

[Quote = B-Nogart] hei ¡¡Jeg prøver å simulere standard dataarket krets av IC med Proteus, men har problemer fordi utgangene er alltid i grått under simulering og endre jeg Vin men alltid det samme. Jeg ikke har erfaring med Proteus og jeg vet ikke om jeg gjør noe galt. dette er den kretsen. thaks for hjelpen ¡¡
defaultvui.jpg
[/quote] hvilken versjon av Proteus din bruker i ny utgave denne feilen har blitt fikset hilsen Fragrance

Jeg bruker Proteus 7.2 SP6. Jeg prøver å oppdatere og legge igjen ¡¡takker ¡hei igjen ¡Jeg prøvde samme krets i Proteus 9.5 SP3 og ingenting, LED aldri endres. vennligst kan du teste filen i Proteus og fortelle meg? PD-> når jeg stoppe simuleringen vises denne beskjeder: Pin "GND" ikke er modellert Pin 'OSC1' er ikke modellert Pin 'OSC2' er ikke modellert Pin 'OSC3' er ikke modellert dette er normalt? takk for tiden din ¡¡

Hei ¡Jeg prøver nå med Proteus 7.4 og 7.5 og ingenting. tha utganger av TC7107 er alltid i grått og lysdioder aldri forandre. dette er en fange av kretsen
againitk.jpg
behage hjelpe meg ^ ^ takk

Dette er galskap, jeg doin `det samme og ingenting ... Har noen en lovlig versjon av Proteus og kan laste ned dette løst problemet direkte fra labcenter? : Cry:

[/B] etter nedlasting ic7107 nye. DLL, jeg brukte Proteus 7.7 sp2 kan noen hjelpe meg fikse sir.

etter nedlasting ic7107 nye dll, brukte jeg Proteus 7.7 sp2 kan noen hjelpe meg løse sir
hei;. Dere fikse det, alt du kan gjøre er å le riktig hei og lav spenning. skalaen whit RV2 og sette en Mullen Fire conector til pin 32 fordi du trenger everting med samme referanse. etter innlegg av dll og mappene bibliotek og modeller. D PD. noen kan simulere lm2907 av 8 pinner

jeg fikk det samme problemet PIN "GND" ikke modellert PIN 'OSC1 "ikke modellert PIN' OSC2" ikke modellert PIN 'OSC3' ikke modellert dette gjør vondt Hvordan skal jeg løse dette: (

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back