Re:

S

saurav_sdpl

Guest
Høyeste topp gjeldende for MC34063 er 1.5 A, wheres min søknad krav peak gjeldende for min 2A.

Plz foreslår på denneLagt til etter 2 timer 55 minutter:Jeg bruker MC34063 som bytter regulator som jeg trenger 3-10V DC input til denne IC
hvis jeg direkte utbedre 230V MAINS og bruke en zener å gi innspill til regulator.Whether det fungerer eller ikke.

Og wat design hensyn jeg må ta hensyn til dette

plz hjelpe det haster

Samsung Galaxy Note Edge jest jednym z najciekawszych urządzeń, jakie zostały zaprezentowane na targach IFA 2014 w Berlinie. Teraz poznaliśmy cenę tego urządzenia w przedsprzedaży na rynku brytyjskim.

Read more...

du kan ikke gi direkte MAINS AC
Først må du rette på det ved hjelp bro rectifier
og til utbedres spenning til PFK bør gjøres (jeg foretrekker for bedre effektivitet)
deretter basere på belastningen kan du konverterer spenningen til ønsket nivå
har noen frem / flyback og o / p er følsom kan du bruke isolasjon

ha det
som

hei
deg direkte utbedre 230V AC deretter regulere ved SG3525 .........Jeg brukte den veldig bra swich modus regulator ........hvis noen query deretter gjerne spørre

Du kan bruke en ekstra sving for vcc.

Se page7 av denne appnote (UC384X):

Code:

http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/uc3844.pdf

The max inngangsspenning for 3525 er 35 V, hvis jeg direkte utbedre MAINS og gi det til 3525, hvordan det vil fungere.

Kanne u plz gi meg tthe design for ^ v produksjon og 1A gjeldende fra denne IC fra 100 til 240 V MAINS

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back