R
Raidar
Guest
Reflekter Array Antenne på HFSS miljøet noen ideer for en enkel design Tusen takk for din type hjelpe Regards --------- hva array antenner og reflektor kombinasjonen på HFSS Thanks jeg trenger det snarest
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hei, Hva er hensikten med å bruke symmetri flyet og symmetriske H veggen, E veggen? ThanksJeg stemmer ui gjøre 31 * 31 reflectarray bruker CST med symmetriske H vegg og E vegg HFSS er ideell ofr får bare fasen figuren hilsen
Vær oppmerksom på at de som tror at en søknad er umulig med HFSS (eller andre verktøy) er sannsynligvis veldig galt. I dette tilfellet HFSS utmerker seg med FSS analyse for både enhetscelle og endelige rekke analyser i et domene som er naturlig for begge programmene, frekvens domene. Vær også oppmerksom på at sikre en konvergert mesh er svært viktig, og HFSS gjør dette ganske bra i en automatisert måte. CST kanskje eller kanskje ikke, vet jeg ikke (og innrømme det) men HFSS er meget dyktige i dette programmet, og ganske effektive i HFSS12.1
Hei jeg er å designe en reflectarray antenne basert på FSS. Jeg har forsøkt å simulere reflectarray bruker HFSS-IE (jeg bruker Horn som eksitasjon kilde i HFSS, og reflectrray design i HFSS-IE, med Datalink eksitasjon), men jeg er tom for minne. Har du noen eksempel på simulering av Reflectarray bruke HFSS. Hvis ja, kan du vennligst sende den til meg? Det kan hjelpe .... ThanksVær oppmerksom på at de som tror at en søknad er umulig med HFSS (eller andre verktøy) er sannsynligvis veldig galt. I dette tilfellet HFSS utmerker seg med FSS analyse for både enhetscelle og endelige rekke analyser i et domene som er naturlig for begge programmene, frekvens domene. Vær også oppmerksom på at sikre en konvergert mesh er svært viktig, og HFSS gjør dette ganske bra i en automatisert måte. CST kanskje eller kanskje ikke, vet jeg ikke (og innrømme det) men HFSS er meget dyktige i dette programmet, og ganske effektive i HFSS12.1