Søker Sincere hjelp på mitt prosjektarbeid

1

123vincent

Guest
Hei alle, jeg er en b-tech finalen student i ECE. For det siste året prosjektet, trenger jeg noen oppriktige hjelp fra u alle. Jeg er interessert i å jobbe innen trådløs comm. Jeg har tenkt på noen områder der jeg kan jobbe på, så fortell meg om dens gjennomførbart nok eller ikke. a. Analyse av ytelsen til 802,11 i støtte voip b. Sensor nettverk c. Nettverk koding d. samarbeidende kommunikasjon å få noen ideer, har jeg lest flere IEEE papirer og jeg har funnet ut at i mange tilfeller synes de å bruke ns2 nettverk simulator for å støtte deres observasjon. Jeg er en nybegynner i ns2 programvare. Så jeg er ganske redd om jeg kan forstå det eller ikke. Videre bør prosjektet ikke være for teoretisk. Så spør din oppriktige råd fra u alle. Hjelp meg å velge riktig emne for prosjektet mitt. Regards, vincent

[Quote = 123vincent] Hei alle, jeg er en b-tech finalen student i ECE. For det siste året prosjektet, trenger jeg noen oppriktige hjelp fra u alle. Jeg er interessert i å jobbe innen trådløs comm. Jeg har tenkt på noen områder der jeg kan jobbe på, så fortell meg om dens gjennomførbart nok eller ikke. a. Analyse av ytelsen til 802,11 i støtte VoIP b. Sensor nettverk c. Nettverk koding d. samarbeidende kommunikasjon å få noen ideer, har jeg lest flere IEEE papirer og jeg har funnet ut at i mange tilfeller synes de å bruke ns2 nettverk simulator for å støtte deres observasjon. Jeg er en nybegynner i ns2 software . Så jeg er ganske redd om jeg kan forstå det eller ikke. Videre prosjektet skal ikke være for teoretisk . Så spør din oppriktige råd fra u alle. Hjelp meg å velge riktig emne for prosjektet mitt. Regards, vincent [/quote] Jeg antar at godt emne for deg er tppic a) Analyse av ytelsen til 802,11 i støtte voip + bruker ns2. Du vil benytte ns2 å simulere og anlyze VoIP om 802.11. Lykke til og ha et godt resultat!

Hei hei cachep ... Tusen takk for ur råd ..... men jeg trenger å spørre u én ting ... vil emnet bli for teoretisk ????..... m ganske skeptisk 'bout dis .... do svar. ..

Jeg lurer på hva ytelsen du refererer til i en? Er det antall samtidige brukere som kan støttes av luften grensesnittet?

hei hei rmf_rncperf jeg mener simulere ytelsen til det i tilfelle av trådløse mesh-nettverk eller så ..... eller devising noen nye metoder eller protokoll for å forbedre er ytelsen i overføring av tale-data over nettverket ...

OK, jeg ser .. Her er noen tanker som kan eller ikke kan være gyldig. 1) VoIP er en svært forsinkelse-sensitive program, som kunne være et problem når det er implementert i et mesh-nettverk. 2) Jeg vet ikke noe om protokollen du nevner, men det jeg vet er at VoiP pakker vanligvis små, mindre enn 30 byte. De kan bundle kanskje fire eller så, men pakkene er fortsatt ganske små. Det setter et press på en komponent i systemet (som regel alt unntatt luft-grensesnitt) som er følsomme for pakken per sekund rate. Ikke sikker på om det hjalp eller ikke, uansett lykke til

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back