søknad notat for WAVECOM q2403A

[SIZE = 1] ---------- Post lagt ved 20:44 ------ ---- Forrige innlegg var ved 20:43 ---------- [/size] [/color] WAVECOM gi 12V/1A strømforsyning med settet ... Jeg bruker den fra 7 år uten problem
kan en strømforsyning utformet som kan drive denne modulen gjennom batteriet? Jeg ønsker at det kan drives opp gjennom batteri og mest sannsynlig med en 6V takk

likevel ikke kunne få denne modulen arbeider: (Jeg tenker å bruke en annen modul takk ckshivaram for din hjelp..

Hei, jeg tror problemet ditt ble løst som du sa i noen innlegg ... kan du fortelle meg hva som er problemet nå, og der er du som slo .......

Hei, jeg tror problemet ditt ble løst som du sa i noen innlegg ... kan du fortelle meg hva som er problemet nå, og hvor du blir truffet .......
hei jeg ønsker å kjøre den med batteri, men når jeg bruker batteri lyset svinger i stedet for å blinke. også jeg er ute av stand til å motta og foreta anrop. ville sette pris på noen råd takk

hvis du gjort deg til å bruke batteriet og jeg tror noen andre bør gi deg en hjelpende hånd ... du ikke å forstå forskjellen på mobilen og WAVECOM modem ... det bruker mer strøm og dens klart angitt i databladet av det ... noen hvordan hvis du lykkes da legge inn løsningen slik at jeg også lærer noe av dette ....

hvis du gjort deg til å bruke batteriet og jeg tror noen andre bør gi deg en hjelpende hånd ... du ikke å forstå forskjellen på mobilen og WAVECOM modem ... det bruker mer strøm og dens klart angitt i databladet av det ... noen hvordan hvis du lykkes da legge inn løsningen slik at jeg også lærer noe av dette ....
Ja, hvis jeg får den løsningen jeg vil definitivt gi deg beskjed.

Jeg fant en måte for problemet, er jeg fortsatt jobber med det, men forhåpentligvis vil det løse batteriet problemet. Jeg vet ikke du vet dette eller ikke, men hver batteri har en utladning kapasitet, er batteriet som jeg brukte å ha utflod kapasitet lavere enn 2amp selv om det ble vurdert 4.5A og jeg tror dette er grunnen modulen ble ikke fungerer. Jeg har bestilt noen batterier som har utflod kapasitet større enn 10amp når de ankommer jeg skal teste det

dvs en godt råd fra dere til oss alle .... takk skal vente på den endelige svaret på dette ..........

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back