sammenheng mellom pcb redaktør og skjematisk

hvordan hvis du prøver dette .. åpne opp pcb redaktør opprette nytt prosjekt, klikk deretter setup> bruker prference> logikk deretter hake på "logikken redigere aktivere" da gjelde .. etter det, gå til, logikk> del logikken> deretter til den fysiske delen, finne dip14_3 .. hvis du kunne plassere, pakke ut fotavtrykk til nye mappen og deretter legge til nye bibliotek delen til den mappen ..

*. Pad-filer inneholder et sett med padstack for en enkelt pad form. Disse brukes innen et fotavtrykk som pads, blir avtrykket fil lagres som en *. dramatisk. Som nevnt tidligere, sjekk at det er en *. pad fil stede for hver forskjellige pad form innenfor fotavtrykk. Oper den *. DRA filen og søk putene, så sjekk det er en *. pad fil stede.

lockman, gjør logikken menyelementet ikke har et alternativ for en del logikk eller pysical del .... det Oly har identifisere-DC Nets-Tilordne RefDes-Auto Rename RefDes Marce, hva mener du med spørringen bremseklossene? beklager hvis im stille for mange spørsmål ... Jeg har vært på dette i en uke og jeg har ikke gått forbi plassering av deler scene ... litt frustrert! takk

Åpne *. DRA filen i PCB Editor, velger du en av putene, høyreklikk og velg "show element" og du får en utsikt som per vedlegg. Padstack navn vil ha (eller bør ha) en tilsvarende *. pad-fil.

høyreklikke på en pad produserer ikke en rullegardinmeny. men hvis jeg går til vise-> element; høyreklikk viser temp gruppe / avvise den kommer til å vise egenskaper-> pakke hieight max, det viser fylt rektangel på -50,00, -675,00 på underklasse PACE_BOUND_TOP PACKAGE_HEIGHT_MAX = 210 MIL betyr dette det er forbundet med en pad fil eller ikke?

ikke rart det ikke er der .. im snakker om 16,3 versjon .. uansett, prøv å lage nytt design, og deretter plassere dip14_3. hvis det kan plassere riktig, pakke ut fotavtrykk til den nye mappen du oppretter før .. prøv deretter åpne prosjektet og plasser komponenten igjen ..

Jeg prøvde å plassere den i en helt ny design .... dip, lccp er QFP fotavtrykk ikke får plassert ... indepndent av komponenten det ble tildelt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back