sigma deltaet modulator: Verilog koden til MATLAB?

E

eejli

Guest
Hei folkens,

Jeg har et alvorlig problem.

Jeg har verilog kode for en tredje bestille deltaet sigma modulator men donot ha sin Simulink modell.

Hvordan kan jeg få frekvensen domene kjennetegn ved modulator som STF, NTF og utgang spektrum?Verilog har bare forbigående resultat.

Mange takk!

 
Światowy popyt na dyski twarde wszystkich rozmiarów będzie kontynuować swój spadek z 561 mln sztuk w roku ubiegłym, do 550 mln w obecnym, aż do 538 milionów w 2016. Taką prognozę przestawił parę dni temu HGST. W przypadku HDD do laptopów, to światowy popyt na tego typu urządzenia spadnie z 171 mln sztuk w 2014 r. do 161 mln w 2015 i do 147 milion...

Read more...
 
har u prøvd bruker deltaet sigma verktøykasse for matlab:

http://www.mathworks.com/matlabcentral/fileexchange/loadFile.do?objectId=19&objectType=file

og også gjøre u tankene deler verilog koden?kan det være nyttig for noen av oss.

 
eejli wrote:

Hei folkens,Jeg har et alvorlig problem.Jeg har verilog kode for en tredje bestille deltaet sigma modulator men donot ha sin Simulink modell.Hvordan kan jeg få frekvensen domene kjennetegn ved modulator som STF, NTF og utgang spektrum?
Verilog har bare forbigående resultat.Mange takk!
 
Kjære eejli,
Kan du dele verilog kode for en tredje bestille deltaet sigma modulatoren til meg?

Jeg har bygningen tredje bestilling delta sigma modellen i verilog, men jeg aways møte i verilog koden.

mange takk.

 
Se Sth om FFT.Bare gjør en FFT til transientresponsen resultater, vil du få spekteret.Lagt etter 1 minutt:Se Sth om FFT og vinduet funksjon.Bare gjør en FFT til transientresponsen resultater, vil du få spekteret.

 
er dere snakker om Verilog koden for den digitale delen av sigma delta konverter?Er ikke en modulator analog blokk?
Kan noen forklare meg litt?

Takk.

 
Jeg tror eejli snakker om en digital delta-sigma modulator.Det kan være brukt i en fractinal-N frekvens synthesizer eller en DA konverter.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top