siste året prosjekt

Jeg gjør en Holter Monitor, som er en enhet å registrere hjerte signaler for en periode på morethan 24 timer. Den har både analog og digital maskinvare samt programvare basert DSP (å oppdage hjertet signaler). Den DSP er hva jeg jobber med nå, er det største problemet å få DSP å gjenkjenne en bestemt del av hjerteslag, kalt QRS del. Selv om jeg tviler på jeg vil være i stand til å fullføre det, var prosjektet svært helhetlig og meget interessant. Bio-medisinske engineering er et veldig interessant felt å gå inn.

Siden din bakgrunn er elektronikk og kommunikasjon - et godt prosjekt er i radiofrekvens CMOS analog integrert krets design - hvis du ser på hva selskapene vil du finne etterspørselen og betale for RFIC designere er mye høyere enn digital designere eller programvare ingeniører - men det er tøff - men hvis du starter nå det gir deg mye tid til å øve - et godt alternativ er å nærme seg et selskap og be om prosjektet på en av RF blokker - på den måten de kan definere det for deg, får du erfaring, veiledning og mulighet til å bruke verktøy som brukes i bransjen - ag

hei liker du FPGA programmering. hvis svaret er ja så du kan gjerne gjøre "FPGA implementering av et lydsignal processsor" bye

hei hvis ønsker å gjøre noe på bildebehandling gå for "Iris Recognition System". det er den beste anerkjennelse system for sikkerhet. lykke til ur-prosjektet

[Quote = dspbegin] hei u kan gå inn for tale morphing.Its virkelig good.You kan gå for tale til tekst og tekst til morphed tale. [/Quote] høres kult ....:) også doin min siste års prosjekt. . min handler om lyd og elektro akustikk .. ideen din høres kult ... Kan du utdype mer om det prosjektet .. bruk av Matlab kanskje? hvordan? av modying noens innganger stemme gjennom det formanter? thnx .. en annen ting ... bortsett fra at lyden prosjektet .. har også en udergraduate papir må gjøres ..:) im også en elektronikk og kommunikasjon ingeniør .... hva min plan er å være en kommunikasjon eller nettverk ingeniør .... kan noen foreslå hva som ville være min undergrad papir for meg å få en stor opplevelse i min undergrad papirene? .. thnxs så MCH ...:)

hei, vær klart om u ønsker å gå for simulering prosjekter eller FPGA realiseringen av det. så langt det siste året prosjekter er bekymret, med andre fag, er det bedre å gå for simulering prosjekter. bedre gå for "Noise reduksjon i talegjenkjenning" ved hjelp av MATLAB, etc. ... hvis u går for simulering er DSP, er matlab den ultimate chioce, så først bestemme urself.

Hey im doin elektronikk engineering og im i siste år ... jeg ønsker å gjøre en FPGA basert prosjekt ... noen sugeestion! plz hjelp ...

For at du kan gjøre FPGA basert modulering ordning hvor inndata er gitt til systemet og output er enten AM, FM eller PM basert på modulering valgt.

hi ... Jeg trenger et prosjekt om Digital Image Vannmerking bruke DFT eller DWT .. Vennligst hjelp meg ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back