Skjematisk ønsket - Oatley Electronics K055 6J6 ventil preamp!

A

anzic

Guest
Hei alle sammen, jeg er desperat søker en kopi av skjematisk for en Valve Preamp kit som australske selskapet Oatley Electronics sluppet tilbake i 1996, og Elektronikk Australia omtalt i september 1996. Den bruker to 6J6 ventiler som en forforsterker og går fra lav spenning. Det var Kit nummer 055 og det var en k055.pdf tilgjengelig på deres hjemmeside som nå er borte, som hadde skjematisk i det. Selv en kopi av Electronics Australia tilbake problemet fra september 1996 ville være kjempeflott. Wayback machine så ikke ut til å indeksere pdf vedlegg på den tiden. Hvis noen har en kopi, ville jeg være svært takknemlig. :) Vennlig hilsen Anzic.

Hei Keith, så jeg at området en stund siden, og det er egentlig en omarbeidet versjon av Oatley kit, og viser ikke den originale strømforsyningen skjematisk enten (12V til 60V switch mode inverter). Den Oatley området pleide å ha k055.pdf, men skrånende synes å finne det hvor som helst nå. Takk mate. Jeg skal holde utkikk, men tror ikke jeg vil finne det nå ..... Anzic.

Thanks Keith. Jeg har akkurat registrert der borte (Ja, utrolig nok aldri sett at området), og vi får se om noen har en kopi. Jeg tenkte at sikkert det må være en kopi flyter rundt et sted på nettet, men ting virkelig forsvinne over tid dessverre ... Cheers, Anzic.

Har det! En virkelig nyttig fyr på et annet forum hadde en skannet kopi av originalen EA artikkelen og Oatley notater. Awesome stykke flaks. :)

Jeg er glad du fant det. Var det på diyaudio forumet? Keith

Nei faktisk, det var den Atomic MPC maskinen forum for alle steder. Bare så hendte at noen bygde en av disse pakkene over there år siden og fortsatt hadde docs. :)

For noen år siden, hadde Melbourne State Library kopier av Electronics Australia tilbake til da det var Radio, TV & Hobby. Jeg vet ikke om de fortsatt gjøre, men det ville være verdt et forsøk hvis noen ønsker å kopiere EA artikler. De absolutt har kopier av Silicon Chip. Staten Bibliotekene i othe kapital kan også holde eksemplarer, spesielt Sydney.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back