Spørsmålet om attenuator krets

S

super

Guest
Kjære alle: I Attenuator krets, 1. Derfor trenger vi koble bakken pin til capactor til bakken? 2. hvorfor vi bruker kondensator tvers MOS gate-drain? Thanks.

Jeg tror ikke det er en ekstern kondensator i en CMOS attenuator. Sannsynligvis i skjematisk nevnes den interne CMOS kondensatorer. Vanligvis en shunt motstand er brukt (hele serien CMOS) å tvinger transistor å slå av ved høy demping.

Kan jeg be om å dele hele skjematisk krets? Dette hjelper oss i å forstå problemet

dette skjematisk er byrået tilby, jeg vet ikke hva som er galt? Thanks.

Kan jeg kjenner frekvensen av drift? Fra hvor disse kontroll spenninger genereres?

Input er 45Mhz signal. styrespenning er 0/vdd eller VDD / 0 til kontroll demping. men jeg vet ennå ikke cap virkelige mening. takk.

Høres interessant applikasjon som 45MHz signal behov kontrollert demping. Jeg har noen spørsmål til deg. Er dette 45 MHz er un-modulert en? Er det klokke distribusjonsnettverk? Hvorfor design behov kontrollert demping på 45MHz frekvens? Kan jeg kjenner input og output deler av dette demper blokken. Jeg mener hva er den kretsen som driver denne attenuator og attenuator utgang kommer til hvilken seksjon? Noen ganger kjøring og å bli kjørt stadier bly i slike designe modifikasjoner som ikke praktisert av leverandøren.

Jeg tror dataarket er forvirrende: Den inneholder følgende bilde.
14_1230245194.jpg
Ikke tenk det, er pin 2 på GND node så koble den til GND. Det er ingen RF I / O.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back