Spenningsforsterker hjelp! ^ ^

R

randell_xtian

Guest
HI! god morgen! ^ ^ kan alle hjelpe meg? Jeg har en tvil om utforming min ... hmmm, er det veldig enkelt design av spenningsforsterker ... hehehe, jeg har en mikrokontroller som kan pulsere (turn-on og turn-off) på 200ns om 5Vp-p. Det er festet til en spenningsforsterker og utgang til forsterkeren er festet til føreren (GATE) av MOSFET (FQPF 27N25). Porten spenningen er ca (+ / - 30V), men du kan utløse den på + /-10V. problemet mitt er at spenningen forsterkeren krets (spesielt en emitter tilhenger) ikke kan produsere en + /-10V torget. kan du hjelpe meg? Jeg brukte denne til å invertere kan signalisere. Spenningen må være 12 V. hjelpe meg å finne riktig spenningsforsterker for mai krets .. Gee takk .. hilsen, randell_xtian: D: D: D: D

Hvis funksjonen av forsterkeren er bare det at ... utløse en MOSFET, dont du må bruke en forsterker. kan du bruke en logikk komparator, høy hastighet en av coure. Noen sammenlignende utgang kan justeres til enhver spenning du ønsker.

Har u det omfanget bølgeform å la oss ta en titt? Mener u do "ingen effekt" eller "output kan ikke produsere firkantbølge, men kan produsere sinuskurve eller trekantet wave"? Jeg antar at hvis det er knyttet til båndbredden på op-amp

sjekk om din spenningen forsterkerens drepte rente møte målet ytelse

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back