SSM2211 avstengingsmodus

W

waqas5304

Guest
Jeg vil vite hvordan kan jeg bruke avstengingsmodus funksjon SSM2211.I har prøvd krets i SIKKERHETSDATABLAD MEN når signalet NEDENFOR GRENSEN forsterkerutgangen POP OG KLIKKE STØY. VIDERE Jeg klarer ikke å kontrollere SHUTDOWN NIVÅ jeg tar GRENSEN 50mV. VENTER PÅ NOEN HJELP PÅ HASTER

Waqas: Vennligst les side 17 av databladet er det et eksempel er det en prøve krets bruker OP181 som kunne sette brikken inn og ut av nedstengt modus automatisk. Håper det hjelper, andre lese databladet igjen.

Jeg har lest at Kan du forklare CIRCUIT. HVA OP181 DOES.ANOTHER Problemet er at jeg donot HAR AM OP181.I MED TLO74.CAN jeg bruke det. HVIS du har brukt denne IC PLEASE HELP ME, vil jeg være erkjenne

Vennligst les noen deler av databladet og du vil få det selv. Men for enkelthets skyld er her noe fra dataarket.
I dette eksempelet, krever en bærbar radio søknaden SSM2211 å være slått på når et inngangssignal større enn 50 mV er oppdaget. Enheten trenger å gå tilbake til avstengingsmodus innen 500 ms etter at inngangssignalet ikke lenger registreres.
hva er tydelig fra det skjematisk er at OP181 er bare en annen OP-AMP og det fungerer som et aktuelt sensing AMP i denne konfigurasjon. du kan bruke TL chip men en som u har nevnt er en QUAD OPAMP. Du ville trenge en enkelt op-amp som TL061/071/081 osv. Og kan du vennligst sjekk din CAPS LOCK, dens veldig irriterende.

hei jeg er glad for at du har replied.moreover Jeg er lei meg for CAPS Lock.i har prøvd det samme eksempel som er nevnt i databladet med TL074 bruker sin en opamp.but ønsket resultat ikke blir oppnådd, har jeg recalucated all motstand verdier, men mine ssm2211 ikke fungerer i shutdownmode.i jeg klarer å forstå at det som er problemet i det. jeg brukte eksemplet i dataarket og sjekket kretsen for 50mv.but til min forbauselse forsterkeren jobbet selv ved 2 m vi endret forsterkeren men til ingen use.if u har brukt SSM2211 kan du beregne resistive og capicative verdier for 200mv terskelen for meg og sjekke været det den virker eller ikke. Jeg vil være ekstremt erkjenne hvis du hjelper meg. Jeg er i dype problemer på grunn av det

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back