Stange ting skjedde da LVS i DRACULA

C

cloudliu

Guest
Det er en motstand som verdi equels 30M i netlist mitt, ville det bli ignorert når LVS, og de 2 terminalen i denne motstanden ville være kortsluttet sammen.Og hva er mer rart, da jeg byttet verdien til 20M, da motstanden ville bli behandlet riktig.Jeg har lest DRACULA ref-bok, men kunne ikke finne noe hjelp.Kan noen hjelpe meg å finne årsaken?
Thanks a lot!

Da løp DRACULA LVS, satt jeg 3 alternativer i CDL netlist:
*. SCALE
*. MEGA
*. Resi 2

Det er virkelig rart.Hvis du setter en verdi det fungerer som motstand, og for en annen verdi hvis ikke skuespill.Hvis det er helt erkjenner vi kan si at du kanskje ikke trukket reistor merking laget eller noe slikt .....!!

Men i den foreliggende sak er det bare ser rart.Kan du laste ned rapporten arkiv ... slik at alle kan se om problemet er der ...???

Endre 30M til 30e6.
Jeg hadde også problem med kortere motstander før.
Det virker som en bug noen DRACULA versjon.Jeg tenkte M er anerkjent som m.Men det forklarer ikke hvorfor endre på 30M til 20M løser dette problemet.Så nå har jeg ikke noen tvil om min forklaring på at

varma_cs012 skrev:

Det er virkelig rart.
Hvis du setter en verdi det fungerer som motstand, og for en annen verdi hvis ikke skuespill.
Hvis det er helt erkjenner vi kan si at du kanskje ikke trukket reistor merking laget eller noe slikt .....!!Men i den foreliggende sak er det bare ser rart.
Kan du laste ned rapporten arkiv ... slik at alle kan se om problemet er der ...???

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back