stemmegjenkjenning bruke MATLAB?

K

khanna

Guest
er det mulig å skille annen stemme signaler basert på kvalitet (klang) bruker MATLAB thanx på forhånd

U kan bruke sppech proessing S / w: Det er basially demodulation hjelp av ulike samplingsfrekvens.

Jeg forstår ikke akkurat hva du ønsker. Kan du beskrive mer. Hva ønsker du å kjenne igjen? ord? konsonant, vokaler? sammenhengende tale? eller bare stemme, slik som lyden av en dør, eller lyden av en bryte vindu? For hver av de ovennevnte situasjonene, det er en løsning ved hjelp av matlab. Eksempel: ønsker å oppdage, å bryte vinduet lyd (A tyv detektor) så matlab er wavelet verktøykasse kan brukes i stor grad. I tillegg kan du ønsker å bruke Matlab er nevrale nettverk verktøykasse, for å utvikle noen enkle garn for å gjenkjenne spesielle lyder. Ønsker å bruke HMM, for ordgjenkjenning eller Vokal konsonant klassifisering? så kan du finne ett godt bibliotek av HMM relatert fucntions for matlab ved hjelp av en enkelt søk i google. Jeg husker ikke navnet nå, men jeg er sikker på at det er tilgjengelig. Nå, vennligst oppgi din søknad nøyaktig. takk.

mulig, jeg så denne typen prosjekt ved hjelp av Matlab og også c + +

Vær mer konkret beskriver ditt problem. Talegjenkjenning og stemme separasjon er svært ulike problemer. I det siste tilfellet, kan du bruke ICA (Independent Component Analysis) tilnærming. Det er en gratis matlab-basert verktøykasse kalt FastICA. Du finner det på google. Med denne teknikken trenger du så mange signaler som kilder (minst). En annen teknikk er BSS (blind kildesortering) og BSD (blind kilde deconvolution), som er nødvendig når stemmene blir registrert i et rom med høy etterklang. Good luck.

hvordan brukes matlab å gjenkjenne stemmen? im gjøre en programvare for å gjenkjenne stemmen i sanntid .. ni ønsker å brukt matlab, men .. im ikke vet hvordan du starter det .. Jeg hørte det, vi skrånende bruke tale behandling for å gjenkjenne stemmen .. noen kan veilede meg, plz ..

Er det noen som trenger det fortsatt? jeg har en matlab kode for å stemme recognition.Do svare i denne tråden slik at jeg vil vite det.

Denne bruker GUI grensesnitt, hente denne filen og i kopi den vorobo mappen og deretter lime den inn i din nåværende katalog i Matlab.Also skriver i SpkrRcg i kommando vindu, dette vil da åpne opp GUI fra hvor alle trinnene er selv- expainatory. PS: -..... 1.I har ikke alle m-filene de er i p-format, kunne jeg rekonstruere noen m filer som tilsvarer p filer basert på de tilgjengelige m filene, legg igjen en beskjed hvis du trenger dem . 2.Also noen andre. P filene finnes som ikke er direkte knyttet til denne søknaden som "modimfcc.p". Du kan kaste dem eller kan bruke dem hvis du trenger for å fremme søknaden. 3.Also se på høyttaler-D.doc, kan det forklare noen ting.

hallo krysse de lena, Can uou send meg alle filene i matlab angående dette. Jeg leter etter det. hilsen

Sorry for forsinkelsen, kan få bare seks mer. M-filer av tilsvarende. P-filer, jeg feste dem her, kan du også gjøre svare på hvordan det fungerer, ble jeg fortalt det har lav til middels nøyaktighet.

er det mulig å skille annen stemme signaler basert på kvalitet (klang) bruker MATLAB thanx på forhånd

Hei krysse de lena, Er det mulig å skille voiced deler av talen fra stillhet porsjoner .. og i hvilken metode bruker matlab ... im litt forvirret thankz

U kan bruke sppech proessing S / w: Det er basially demodulation hjelp av ulike samplingsfrekvens.

Jeg forstår ikke akkurat hva du ønsker. Kan du beskrive mer. Hva ønsker du å kjenne igjen? ord? konsonant, vokaler? sammenhengende tale? eller bare stemme, slik som lyden av en dør, eller lyden av en bryte vindu? For hver av de ovennevnte situasjonene, det er en løsning ved hjelp av matlab. Eksempel: ønsker å oppdage, å bryte vinduet lyd (A tyv detektor) så matlab er wavelet verktøykasse kan brukes i stor grad. I tillegg kan du ønsker å bruke Matlab er nevrale nettverk verktøykasse, for å utvikle noen enkle garn for å gjenkjenne spesielle lyder. Ønsker å bruke HMM, for ordgjenkjenning eller Vokal konsonant klassifisering? så kan du finne ett godt bibliotek av HMM relatert fucntions for matlab ved hjelp av en enkelt søk i google. Jeg husker ikke navnet nå, men jeg er sikker på at det er tilgjengelig. Nå, vennligst oppgi din søknad nøyaktig. takk.

mulig, jeg så denne typen prosjekt ved hjelp av Matlab og også c + +

Jeg trenger noen prosjekt knyttet til den [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 6 minutter: [/color] [/size] Mitt siste prosjekt er Voice kommando styring av et glidende door.where jeg trenger for å utvikle en program for noen spesifikke ord som fungerer som code.For dette jeg trenger en Talegjenkjenning MAT LAB verktøy bar.What jeg ikke have.please hjelpe meg

Vær mer konkret beskriver ditt problem. Talegjenkjenning og stemme separasjon er svært ulike problemer. I det siste tilfellet, kan du bruke ICA (Independent Component Analysis) tilnærming. Det er en gratis matlab-basert verktøykasse kalt FastICA. Du finner det på google. Med denne teknikken trenger du så mange signaler som kilder (minst). En annen teknikk er BSS (blind kildesortering) og BSD (blind kilde deconvolution), som er nødvendig når stemmene blir registrert i et rom med høy etterklang. Good luck.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back