stemmegjenkjenning bruke MATLAB?

hvordan brukes matlab å gjenkjenne stemmen? im gjøre en programvare for å gjenkjenne stemmen i sanntid .. ni ønsker å brukt matlab, men .. im ikke vet hvordan du starter det .. Jeg hørte det, vi skrånende bruke tale behandling for å gjenkjenne stemmen .. noen kan veilede meg, plz ..

[Quote = krysse de lena] Er det noen som trenger det fortsatt? jeg har en matlab kode for å stemme recognition.Do svare i denne tråden slik at jeg vil vite det. [/quote] ja jeg trenger koden for stemmegjenkjenning .. kan du plz sende til meg .. ma ID er adi06411 @ gmail.com

Er det noen som trenger det fortsatt? jeg har en matlab kode for å stemme recognition.Do svare i denne tråden slik at jeg vil vite det.

Jeg vil gjerne vite hvordan nevrale nettverk kan brukes i talegjenkjenning .. Vi er pålagt å opprette et talegjenkjenning system som er speaker uavhengig og en som benytter nevrale nettverk. ty så mye. =)

Denne bruker GUI grensesnitt, hente denne filen og i kopi den vorobo mappen og deretter lime den inn i din nåværende katalog i Matlab.Also skriver i SpkrRcg i kommando vindu, dette vil da åpne opp GUI fra hvor alle trinnene er selv- expainatory. PS: -..... 1.I har ikke alle m-filene de er i p-format, kunne jeg rekonstruere noen m filer som tilsvarer p filer basert på de tilgjengelige m filene, legg igjen en beskjed hvis du trenger dem . 2.Also noen andre. P filene finnes som ikke er direkte knyttet til denne søknaden som "modimfcc.p". Du kan kaste dem eller kan bruke dem hvis du trenger for å fremme søknaden. 3.Also se på høyttaler-D.doc, kan det forklare noen ting.

krysse de lena .... kan jeg ha din e-post? Jeg ønsker å c ur kode for stemmegjenkjenning bruke matlab. I dag opprettet en .. men ikke til perfeksjon. Mind sende meg ditt for å sammenligne? derek_ckw@hotmail.com Takket være en haug

hallo krysse de lena, Can uou send meg alle filene i matlab angående dette. Jeg leter etter det. hilsen

Sorry for forsinkelsen, kan få bare seks mer. M-filer av tilsvarende. P-filer, jeg feste dem her, kan du også gjøre svare på hvordan det fungerer, ble jeg fortalt det har lav til middels nøyaktighet.

Kan jeg se noen av kodene dine i matlab for talegjenkjenning bruker nevrale nettverk! Jeg vil være veldig veldig thankfull for det! roma_34@mail.ru [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 21 minutter: [/color] [/size] [quote = krysse de lena] Er det noen som trenger det fortsatt? . jeg har en matlab kode for å stemme recognition.Do svare i denne tråden slik at jeg vet [/quote] Vennligst:)

Hei krysse de lena, Er det mulig å skille voiced deler av talen fra stillhet porsjoner .. og i hvilken metode bruker matlab ... im litt forvirret thankz

Jeg trenger noen prosjekt knyttet til den [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 6 minutter: [/color] [/size] Mitt siste prosjekt er Voice kommando styring av et glidende door.where jeg trenger for å utvikle en program for noen spesifikke ord som fungerer som code.For dette jeg trenger en Talegjenkjenning MAT LAB verktøy bar.What jeg ikke have.please hjelpe meg

[Quote = krysse de lena] Er det noen som trenger det fortsatt? jeg har en matlab kode for å stemme recognition.Do svare i denne tråden slik at jeg vil vite det. [/quote] ja jeg trenger koden for stemmegjenkjenning .. kan du plz sende til meg .. ma ID er adi06411 @ gmail.com

Jeg trenger en kode for talegjenkjenning .. drøv u sende den .. dette er min id:? anu_pons@yahoo.co.in

Jeg vil gjerne vite hvordan nevrale nettverk kan brukes i talegjenkjenning .. Vi er pålagt å opprette et talegjenkjenning system som er speaker uavhengig og en som benytter nevrale nettverk. ty så mye. =)

hei jeg trenger en kode for convolutions, FFT, gran filter (LP / HP), IIR filter. Jeg bruker ccs3.3 tms320c5x/6x. jeg trenger en kode veldig urgentlu. noen kan hjelpe meg. thankx Ram

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back